الان چه می‌کنند؟

عمویی که پیر نمی‌شود

مجید قناد چشم امید به مدیران جدید دوخته تا عمو قناد در سال آینده با برنامه ای جدید روی آنتن برگردد.
کد خبر: ۷۸۰۱۰۷
پیشنهاد نوروزی «عمو قناد»: به بچه‌ها کتاب عیدی بدهید

گفت و گوی نوروزی خبرنگار جام‌جم سیما با عمو قناد را در ادامه بخواند.

*آیا برای تعطیلات نوروز برنامه ریزی کرده اید؟

**نوروز تهران هستم و از طبیعت با آرامش استفاده می کنم. برنامه های تلویزیون را می بینم و امیدوارم برنامه خوبی تدارک دیده باشند.

*برای سال 1394 چه برنامه ای دارید؟

**اکنون هیچ برنامه ای ندارم. امیدوارم سال 94 با برنامه ای جدید در خدمت بچه ها باشم. مردم و بچه ها از من می پرسند که چرا برنامه ندارم و نیستم. امیدورام در سال جدید برنامه های خوبی تولید شود.

*بهترین اجرایتان در سال های گذشته مربوط چه برنامه ای بوده است؟

** مانند این است که از پدری بپرسید کدام یک از فرزندانت را بیشتر دوست دارید؟ هر برنامه برایم جایگاه خودش را داشت و از آغاز اجرایم از سال 1362 تا کنون خاطرات خوبی دارم.

*اهل رادیو گوش دادن هم هستید؟

**بسیار زیاد. وقتی پشت فرمان خودرو ام هستم رادیو هایی هم چون جوان را گوش می دهم و می پسندم. چون انرژی خوبی دارد. مجریان با تمام حس و وجودشان اجرا می کنند. این اواخر هم رادیو معارف برنامه ای در ارتباط با تحلیل و تجزیه کودک داشت که برنامه خوبی بود.

* در عید نوروز به بچه ها چه عیدی می‌دهید؟

**بچه ها عید منتظر هستند که عیدی بگیرند و از کادو خوش شان نمی آید و پول را بیشتر دوست دارند. اما می توان در کنار دادن پول، کتاب خوبی هم به آن ها هدیه داد. معتقدم بچه های کنونی با داشتن تبلت، اینترنت و موبایل خیلی جلو تر از ما هستند؛ بنابراین والدین می توانند علایق فرزند خود را بشناسند و به آن سویی که دوست دارند سوق دهند. مثلا اگر بچه ای دوست دارد کارگردان، شاعر یا نویسنده شود، او را در مسیر درست هدایتش کنند.

*تقاضایی برای ادامه برنامه تان در دوره جدید نداشتید؟

** به امید خدا سال آینده بچه ها عمو قناد را با برنامه ای جدید روی آنتن خواهند دید. ما روی آنتن حکم یک پدر، مادر، مربی، پلیس یا پزشک را داریم و باید سعی کنیم بچه ها را در کنار والدین با برنامه ای که بار علمی داشته باشد در مسیر درست هدایت کنیم.

*پیام هایی را که تا کنون درباره شما در اینترنت منتشر شده خوانده اید؟

**بله. به طور مثال گفته اند که عمو قناد حس نوستالژیک دهه 60-70-80 ...را برای ما دارد. امیدوارم از این حس نوستالژیک بتوانند استفاده بهینه داشته باشند.

*حرف آخر...

**پیشاپیش عید نوروز را به همه تبریک می گویم و آرزو می کنم همه بچه ها سلامت و موفق باشند. (مریم محمدی/ جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها