زمان دقیق پخش فیلم‌ها، سریال‌ها و جنگ‌های نوروزی

جدول پخش برنامه‌های نوروزی تلویزیون اعلام شد/ جدول

شبکه چهار پخش ۱۴ مستند برتر جهان را در جدول پخش نوروزی خود قرار داده است که از میان آنها می‌توان به پسر اینترنت و کودکی برای پول اشاره کرد.
کد خبر: ۷۸۰۰۹۱
خودکشی «پسر اینترنت» در شبکه 4

برخی از این آثار مستند عبارتند از: «ماناکامانا» برنده یوزپلنگ طلایی جشنواره لوکارنو که دپارتمان قوم‌شناسی دانشگاه‌ هاروارد آن را تهیه کرده است.

«مردی پشت پوستر» محصول سال ۲۰۱۳ است. درو استروزان یکی از شناخته‌شده‌ترین و مهم‌ترین طراحان پوستر فیلم‌های سینمایی است. این مستند پرتره به بررسی سیر زندگی و فعالیت هنری این طراح مشهور می‌پردازد.

مستند «پسر اینترنت» در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و داستان آن درباره آرون سوارتز، یکی از نوابغ دنیای وب است. او یکی از مخالفان قوانین دست و پاگیر کپی‌رایت و سوپا و مدافع استفاده‌ خلاقانه و آزادانه از دانش بود. در راه هدفش میلیون‌ها کتاب مرجع علوم مختلف را به صورت غیر‌قانونی در اینترنت منتشر ساخت و همین باعث شد تا به ۳۵ سال حبس محکوم شود. وی در نهایت به‌دلیل فشار‌های دستگاه قضایی آمریکا خودکشی کرد.

«استقامت»، «یک عذرخواهی به فیل‌ها»، «آلمان از بالا» و «کودک برای پول» که درباره‌ یک رسوایی بزرگ در سیستم قضایی ایالت پنسیلوانیای آمریکاست از دیگر مستندهایی است که نوروز از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. در مستند کودک برای پول، قاضی ویژه‌ جرایم کودکان با دریافت رشوه از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بزهکار، آنها را به حبس‌های طولانی محکوم می‌کرده است. حالا مستند‌ساز به سراغ خانواده‌ها و قربانی‌ها رفته و به واکاوی این ماجرای تلخ می‌پردازد. «روی دیگر قلب سفید»، «پرنده‌ها راه می‌روند»، «اکنون بال‌ها روی صحنه جهانی»، «طرحی برای صلح» و «اتاق انتظار» نیز در جدول پخش نوروزی شبکه چهار گنجانده شده است. (روابط عمومی شبکه چهار)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها