برنامه «سینما اکران» این هفته در آخرین بخش خود در سال جاری، میزبان سازندگان فیلم سینمایی در حال اکران «مجرد 40 ساله» خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۹۲۳۴
برزو ارجمند مهمان آخرین «سینما اکران»

پنجشنبه شب این هفته ساعت 19 آخرین بخش برنامه سینما اکران در سال 94 روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت و به همین مناسبت فرشید نوابی، تهیه کننده و سردبیر با حضور در استودیو از تغییر و تحولات آن در سال آینده و افزودن بخش‌های جدید صحبت خواهد کرد. همچنین در این برنامه، شاهین باباپور کارگردان و برزو ارجمند بازیگر فیلم «مجرد 40 ساله» به استودیو می‌آیند و به سوالات علیرضا غفاری، مجری سینما اکران پاسخ خواهند داد. ضمن آنکه بخش‌هایی از پشت صحنه فیلم با تصاویر اختصاصی در این برنامه پخش خواهد شد و به بهانه حضور این مهمانان، گذری هم بر جایگاه سینمای کمدی در ایران خواهد شد.
از دیگر بخش‌های این قسمت، معرفی پنج فیلم اکران نوروزی، «رخ دیوانه» (ابوالحسن داودی)، «ایران برگر» (مسعود جعفری‌جوزانی)، «روباه» (بهروز افخمی)، «طعم شیرین خیال» (کمال تبریزی) و «استراحت مطلق» (عبدالرضا کاهانی) خواهد بود.
پخش گزارشی از جشنواره فیلم شهر، گفت و گو با یزدان عشیری دبیر جشنواره و معرفی هیات انتخاب و هیات داوران آن از دیگر بخش‌های برنامه خواهد بود.
(جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها