در پیام نوروزی رئیس سازمان صدا و سیما مطرح شد؛

رسانه ملی در سال 94؛ روشنگر و حقیقت جو

رئیس سازمان صداوسیما افزایش ضریب نفوذ رسانه ملی را از مهم‎ترین ماموریت‎‌های سازمان صداوسیما در دوره جدید خواند.
کد خبر: ۷۷۹۰۳۶
مدیران مراکز صداوسیما به کشف استعدادها مکلف شدند

دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما در نشست مدیران کل مراکز استان‌ها با برشمردن سیاست‌ها و ماموریت‌های جدید رسانه ملی گفت: از این پس صداوسیمای هر استان متناسب با رویکرد استانی خود طرح های رادیویی و تلویزیونی را تولید کند . وی با تشریح برخی آسیب‌های اجتماعی در کشور از مدیران کل مراکز صداوسیما خواست با تعامل با دیگر دستگاه های استان در صدد ساخت و ارائه برنامه هایی باشید که به حل این مشکلات به صورت بومی کمک کند .

او همچنین مدیران کل مراکز صدا و سیما در استان های مختلف کشور را مکلف کرد در پی کشف استعدادهای جوان در مناطق دور دست باشند و به ویژه در بخش خبرنگاران آزاد از این نیروهای پراستعداد و خلاق کمک بگیرند .

http://pririb.ir/sitepics/newspics/474168701amir%20zehtab%20(1).JPG

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان صداوسیما نیز در این نشست کیفیت محتوایی برنامه‌های تولیدی سازمان در سال آینده را اولویت‌ کاری همه مراکز خواند و گفت: سال آینده سیاستگذاری مراکز استان‎ها روی تولیدات خاص و بومی متمرکز است .

وی افزود: بنا داریم مراکزی را که توانمندی‌های لازم را برای رقابت با دیگر مراکز پیدا نکرده اند تقویت کنیم . موسوی مقدم همچنین گفت : در نوروز سال 94 شبکه‌های 2، 3 و 5 از تولیدات مراکز استان‌ها استفاده خواهند کرد . معاون امور استان‌ها و مجلس همچنین نقش شبکه‌های استانی را در بخش خبر بسیار مطلوب ارزیابی کرد . (روابط‌ عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها