سریال «گذر از رنج‌ها» فریدون حسن‌پور با پخش دو قسمت پشت صحنه‌ به کارش پایان می‌دهد.
کد خبر: ۷۷۶۴۷۰
پرونده «گذر از رنج‌ها» بسته می‌شود

مهدی بوستان‌پرور - کارگردان بخش‌ پشت صحنه‌ «گذر از رنج‌ها» و مدیر تولید این سریال اعلام کرد: بخشی که به عنوان پشت صحنه سریال «گذر از رنج‌ها» آماده کردیم، فکر می‌کنم کار متفاوتی باشد چراکه با پشت صحنه‌هایی که همیشه عرف بوده و در تلویزیون دیدیم، فرق دارد. پشت صحنه «گذر از رنج‌ها» یک کار پرزحمتی است که در آن از 60 الی 70 نفر از بازیگران و عوامل پشت صحنه دعوت کردیم، با آن‌ها مصاحبه کردیم، خاطراتشان را تعریف کردند و در نهایت تمام گفت‌و‌گوها را با صحنه‌های سریال تلفیق کردیم.

او همچنین اظهار کرد: ابتدا قرار بود پشت صحنه «گذر از رنج‌ها» در شش قسمت 30 دقیقه‌ای به روی آنتن برود اما بعدها تصمیم گرفته شد که در دو قسمت 45 دقیقه‌ای از شبکه یک پخش شود.

وی در عین حال تأکید کرد: با توجه به بضاعت و متریالی که از کار «گذر از رنج‌ها» داشتیم، شاید ممکن است خیلی عرف نباشد اما ما برای پشت صحنه این سریال از کارهای متحرک گرافیکی استفاده کردیم که فکر می‌کنم کار نویی باشد و برای مخاطب جذابیت داشته باشد. ضمن اینکه برای این کار نیز موسیقی جداگانه تدارک دیده شده است و سعی کردیم فضای متفاوتی را ایجاد کنیم. همچنین سعی کردیم بخش پشت صحنه‌ای این سریال را شاد تدارک ببینیم.

کارگردان بخش پشت صحنه‌ سریال «گذر از رنج‌ها» در پایان عوامل پشت صحنه این سریال را معرفی کرد.

تدوین‌گر: سحر خیاط‌زاده، دستیار تدوین: سارا عباس‌پور، صداگذار: امید قربانی، دستیار صدا: سهیلا حیدری، موسیقی: رهام صفوی، گرافیک متحرک: فرشاد والایی، تصویربردار: محمدرضا اصفهانی، صدابردار: داود ربیعی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: عمار آقایی.

آخرین قسمت از سریال «گذر از رنج‌ها» که قسمت سی‌و‌ششم می‌شود سه‌شنبه(12 اسفندماه) از شبکه اول به روی آنتن می‌رود.

این سریال به تهیه‌کنندگی علی لدنی تهیه شده است. پژمان بازغی، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، ترلان پروانه، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهرام رجبی، ماه‌چهره خلیلی، نگین معتضدی، سعید آرمند، داود فتحعلی بیگی، حسین عابدینی، آزیتا ترکاشوند، مریم خدا رحمی، هستی مهدی فر، مجیدپتکی، فریبا خاتمی و سیما خضرآبادی از بازیگران «گذر از رنج‌ها» هستند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
یكی مثل بقیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
۰
۰
این فیلم با تمام قوتی كه داشت نقاط ضعف بسیاری داشت كه عمده اون تو فیلم نامه و مدیریت صحنه به چشم می اومد
تمام مخاطبان منتظر بودن كه شخصیت اول این فیلم با اتمام دوره شاهنشاهی به دوران ترقی و رئالیست خودش برسه و در واقع به معنی اسم فیلم برسه كه متاسفانه مدیریت و كارگردان فیلم به این موضوع اصلا توجه نكردند
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
۰
۰
خیلی بد تمومش كردن،قسمتهای اولش خیلی قشنگ بود اما این دوقسمت آخرش خیلی ... بود
.حیف این سریال كه اینجوری تموم شد.
سای
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
۰
۰

گرفتن صحنه های خارج از كشور واقعا لازم بود؟ چه اتفاق جذابی اونجا افتاد؟ آقا شما سریال نمیسازی كه صحنه ها و لوكیشن های زیبا نشان مردم بدهی! باور كن!باور كن فیلم و سریال باید در كنار صحنه زیبا داستان زیبا هم داشته باشد.
شیوا طاهری كه حوصله آدمو سر میبرد با اون بازی خشك و بی روح و بی خلاقیت!
واقعا مرجان محتشم چقد خوشگل اون نقش رو تو سریال پس از باران داشت.
تقلید لهجه ها افتضاح بود.خصوصا پژمان بازغی و شیوا طاهری.
صحنه های بی كلام و كشدار آمدن افراد و رفتن آنها.

یاد سریال مدار صفر درجه و در چشم باد به خیر واقعا حرفه ای و زیبا بودن.

نیازمندی ها