معاون سیمای رسانه ملی گفت: «افق» را شبکه ای در رابطه با سبک صحیح زندگی می دانیم و وظیفه این شبکه، کار بر روی هویت اسلامی – ایرانی نسل امروز است.
کد خبر: ۷۷۵۰۵۳
وظیفه اصلی «افق» کار بر روی هویت اسلامی و ایرانی است

علی اصغر پور محمدی در مراسم افتتاحیه شبکه افق با اشاره به راه اندازی این شبکه اظهار کرد: ابتدا به همه دست اندرکاران شبکه افق تبریک می گویم که این شبکه افتتاح شد و از حالت آزمایشی خارج شد و امروز خوشحالیم که افق به صورت سراسری توسط همه ایرانیان قابل مشاهده است.

وی افزود: این مهم با همت و دستور دکتر سرافراز ریاست سازمان صدا و سیما محقق شده است.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما با بیان اینکه برنامه های شبکه افق از نظر محتوا و تصویری در سطح بالایی هستند گفت: در کارهای فرهنگی لازم است هم از ابزار هنر استفاده شود و هنرمندانه کار صورت بگیرد و هم پشتوانه تحقیقاتی خوبی وجود داشته باشد که هر دو این ویژگی ها در برنامه های شبکه افق مشاهده می شود.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی روبه روست و هر روز هم این مشکلات بیشتر می شوند بنابراین لازم است دولت و مجلس، فکری اساسی برای این منظور داشته باشند زیرا تلویزیون در حال حاضر بدهی هایی دارد و از سوی دیگر نمی توان طرح های فرهنگی و تلویزیونی را مانند پروژه های عمرانی نیمه تمام گذاشت و پس از مدتی ادامه آن را پی گرفت البته خوشبختانه شبکه افق از ابتدا از پشتوانه خوبی برخوردار بوده و کمتر به بحران مالی برخورده است.

پورمحمدی با اشاره به تعریفی که از شبکه افق در سازمان صدا و سیما وجود دارد عنوان داشت: افق در حقیقت شبکه ای فرهنگی و ترویج کننده سبک زندگی صحیح است؛ این شبکه قرار است مأموریت بازبخشی هویت اسلامی را به انجام برساند.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما افزود: در حال حاضر بحران هویت گریبان برخی جوانان ما را گرفته و وظیفه شبکه افق، کار بر روی هویت اسلامی – ایرانی نسل امروز است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جدا از هویت ملی ما نیست خاطرنشان کرد: اگر شبکه افق در این حوزه بتواند موفق باشد به اهداف خود دست خواهد یافت و بحمدالله تاکنون هم اینگونه بوده است.

پورمحمدی در مورد آینده شبکه افق گفت: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر جزو سیاست های صدا و سیماست این است که فرصتی برای آزمون و خطا نداریم و نباید برنامه هایی بسازیم که جذاب نباشند و محتوای لازم را ارائه ندهند؛ باید تمام برنامه ها و شبکه ها دارای محتوای لازم برای نسل امروز و در عین حال جذاب برای همه اقشار باشند.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما با تاکید بر قدرت و شجاعت بیشتر در امر برنامه سازی به ویژه در شبکه افق تصریح کرد: امیدواریم در این عرصه شبکه افق بتواند به تمام اهداف خود دست یابد.

گفتنی است در انتها، با حضور پورمحمدی سایت اینترنتی شبکه افق هم رونمایی شد. (روابط عمومی شبکه افق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها