تهیه کننده‌ ویژه برنامه‌ی اتفاق یک گفت: از 10 تا 18 اسفند 8 برنامه‌ی مشارکتی به مناسبت فرارسیدن سال 94 داریم.
کد خبر: ۷۷۳۸۸۸
یکی از مجریان نوروزی شبکه یک مشخص شد

بابک بادکوبه مجری و تهیه کننده‌ رادیو و تلویزیون در خصوص ویژه برنامه اتفاق یک گفت: یکی از مجری‌های این ویژه برنامه خودم هستم و از یک مجری جوان نیز برای اجرای برنامه و گفتگو با مهمانان ویژه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: برنامه‌ی اتفاق یک، یک برنامه‌ی مشارکتی است و به زودی سامانه‌‌ای به هموطنان عزیزمان اعلام می‌شود که از آن طریق می‌توانند نظرات و پیشنهاداتشان درباره مجریان برنامه، مهمانان و سایر موضوعات بیان کنند.



این مجری اظهار داشت: ما از تاریخ 8 تا 18 اسفند ماه برنامه‌های زنده را به مناسبت سال جدید روی آنتن شبکه 1 داریم و روز 29 اسفند نیز بعد از اخبار ساعت 19 اتفاق یک شروع می‌شود و تا 20 دقیقه بعد از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: آیتم‌های جذاب متنوعی برای این ویژه برنامه در نظر گرفته‌ایم که برای مخاطبان اتفاق یک دقایق خوشی را رقم خواهد زد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حنا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
۰
۰
باسلام اقای باد كوبه عزیز تورخدا هر مجری باشه به غیر علی ضیا اصلا خودتون زحمت اجراشو بكشید .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
اقای باد كوبه الان سایت ریتم زندگی رو دیدم چرا علی ضیا رو به عنوان مجری عید امسال در نظر گرفتین
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
اقای بادكو به ازانتخابتون پشیمون نمیشید من قول میدم كه اقا سیدمون یه برنامه اجراكنه كه نفراول بشه ماطرفدارهای اقا سید پشتشو خالی نمیكنیم حمایتش میكنم اگه یكم به ماطرفدارها احترام بزاره لطف میكنه من به شخصه عید رو به همه شماعزیزان زحمت كش وبخصوص اقا سید خودمون دادش گلم علی ضیا تبریك عرض میكنم عید خوبی داشته باشید یاعلی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها