داوود میرباقری تصمیم دارد نمایش‌های موفق خود در گذشته را در قالب مینی سریال در شبکه نمایش خانگی بازتولید کند، ایده‌ای که با ایجاد وقفه در تولید «ماه تی تی» فرصت مناسبی برای اجرایش پیش آمده است.
کد خبر: ۷۷۲۸۳۲
نمایش‌های موفق داوود میرباقری در  شبکه نمایش خانگی

داوود میرباقری فیلمنامه‌نویس و کارگردان مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون در ارتباط با ایده ثبت تصویری نمایش‌های موفق خود که سال‌ها پیش اجرا شده است، اظهار کرد: از سال‌ها پیش ایده ثبت و ضبط نمایش‌هایم را داشتم، اما فرصتش پیش نیامد. اما این روزها به دلیل وقفه‌ای که در تولید «ماه تی تی» پیش آمده، این فرصت فراهم شده است تا حداقل یکی از آنها را تبدیل به تصویر کنم. نمایش «دندون طلا» از همه آماده‌تر بود.

شبکه نمایش خانگی فرصتی مستقل برای ارتباط با مردم

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا موفقیت مجموعه «شاهگوش» در شبکه نمایش خانگی باعث شده تا ساخت مینی سریال «دندون طلا» را دنبال کند و یا بیشتر هدفش ثبت تصویری این نمایش‌ها بوده، افزود: به نوعی هر دو. به هر حال ثبت و ضبط کاری که مردم خاطره خوبی از آن دارند، فرصت و امکانی برای بیشتر دیده شدن آن است. از طرفی شبکه نمایش خانگی برای من یک فرصت مستقل برای ارتباط بی واسطه با مردم است.

داوود میرباقری

این کارگردان سینما و تلویزیون درباره ساخت مینی سریال و یا ثبت تصویری دیگر نمایش‌هایش همچون «معرکه در معرکه» یا «عشق آباد» توضیح داد: اگر فرصت آن پیش بیاید حتما این کار را خواهم کرد.

«دندون طلا» در مرحله انتخاب بازیگران

میرباقری یادآور شد: هم اکنون «دندون طلا» در مرحله پیش تولید و آماده سازی لوکیشن‌ها و انتخاب بازیگران است و تلاش می‌کنیم اسفند ماه کار را کلید بزنیم.

وی همچنین درباره ساخت سریال «ماه تی تی» عنوان کرد: «ماه تی تی» اولویت اول من بوده و هست. متاسفانه وقفه‌ای در بخش اعتبارات مالی و تولیدی آن پیش آمده که اجرای آن را برای مدتی به تعویق انداخته است. به محض مرتفع شدن مشکلات تولید آن را آغاز می‌کنیم.

نمایش «دندون طلا» سال ۷۸ به کارگردانی داوود میرباقری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به اجرا در آمد و با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو شد. داریوش ارجمند، اصغر همت، مهدی فتحی، ستاره اسکندری، سیروس گرجستانی از جمله بازیگران این اثر نمایشی در سال ۷۸ بودند.

ساخت مینی سریال «دندون طلا» در هفت قسمت به تهیه‌کنندگی مهران برومند و نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری به زودی برای ارائه در شبکه نمایش خانگی کلید می‌خورد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها