امیر قلعه‌نویی از پشت صحنه سریال «آخرین بازی» حسین سهیلی‌زاده دیدن کرد.
کد خبر: ۷۶۷۷۳۴
بازدید قلعه‌نویی از پشت صحنه یک سریال/ عکس

امیر قلعه‌نویی - سرمربی کنونی استقلال تهران - با حضور در پشت صحنه سریال «آخرین بازی» حسین سهیلی‌زاده در جریان تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با حضور هنرمندان قرار گرفت.

رضا توکلی، مانی نوری‌، مهران ضیغمی‌، امیرحسین رستمی‌ و روناک یوسفی‌ از جمله هنرمندانی بودند که در این بازدید حضور داشتند و با امیر قلعه‌نویی به گفت‌وگو نشستند.

http://media.isna.ir/content/1423223920112_1.jpg/4

سریال «آخرین بازی» که روزهای پایانی تصویربرداری خود را طی می‌کند، در حال حاضر در یک لوکیشن باغ واقع در خیابان فرشته، تصویربرداری می‌شود.

http://media.isna.ir/content/1423224294980_4.jpg/4

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک‌شبه ره صدساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...

امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتاضی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف و لادن پروین از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین بازی» به ایفای نقش می‌پردازند.

رضا توکلی و مهدی سلوکی هم در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

«آخرین بازی» با نگاهی طنز، مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

http://media.isna.ir/content/1423223920268_2.jpg/4

درباره این سریال همچنین عنوان شده است: در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود. (ایسنا)

http://media.isna.ir/content/1423224294980_4.jpg/4

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها