فیلم های سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در طول سه روز گذشته از جمله فیلم های پر مخاطب پردیس سینمایی ملت بودند.
کد خبر: ۷۶۷۵۰۴
«ایران برگر» و «رخ دیوانه» پرمخاطب های پردیس ملت

سه شنبه شب 14 بهمن در سالن شماره 3 پردیس سینمایی ملت در سانس 21:30 فیلم سینمایی «نوبت عاشقی» با حضور احمدرمضان زاده کارگردان و ارشک رفیعی آهنگساز فیلم به نمایش درآمد. در پایان نیز مخاطبان از دیدن این فیلم سینمایی راضی به نظر می رسیدند.

همچنین تا کنون دو فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که روز سه شنبه 14 بهمن ماه در ساعت 17 در سالن شماره یک و فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی که روز دوشنبه 13 بهمن ماه در نوبت 19 سالن شماره دو این پردیس اکران شده اند، توانستند نسبت به فیلم های دیگری که در قالب جشنواره فیلم فجر در این پردیس به نمایش درآمده اند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

استقبال از این دو فیلم زیاد بوده تا جایی که مسئولان سالن مجبور به گذاشتن صندلی های اضافی در سینما شدند اما هیچ کدام از این دو فیلم به سانس فوق العاده نرسیدند. بعد از «ایران برگر» و «رخ دیوانه» فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» نیز پرمخاطب بوده است.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها