انتصابات جدید در صداوسیما

چرخ اقتصاد در رسانه ملی شتاب گرفت

رئیس سازمان صدا و سیما بهرام قوی‌بنیه را برای مدت سه‌سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد منصوب کرد.
کد خبر: ۷۶۶۷۳۲
انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز مهاباد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، مدیرکل جدید مرکز مهاباد دانش‌آموخته رشته کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران و تهیه‌کننده، کارگردان، نمایشنامه‌نویس و ناظر کیفی برخی از سریال‌ها، فیلم‌های تلویزیونی، مستندها و دیگر آثار نمایشی مراکز استان‌ها بوده است.قوی‌بنیه سال‌ها مدیریت سیمای مراکز مختلف از جمله کیش و گیلان را به عهده داشته است. وی از سال 1390 تاکنون قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز مهاباد بوده است.

همچنین همزمان با ایام الله دهه فجر 36 طرح فنی و عمرانی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در مراسم افتتاح این طرح‌ها با بیان این‌که بخش اعظم استقلال رسانه، فناوری و بهره‌گیری از فناوری روز است، گفت: امروز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش متخصصان کشور برخلاف رسانه‌های دیگر کشورها که وابستگی کامل از لحاظ فناوری به کشورهای استکباری دارند به استقلال رسانه‌ای دست یافته است. در مراسم افتتاح این طرح‌ها حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و سعادت، استاندار آذربایجان‌غربی نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها