مناظره بر سرجایگاه منتقد و خبرنگار در جشنواره فیلم فجر

امین زندگانی امشب به «هفت» می‎آید

«برنامه سینمایی هفت» امشب، گفتگوی ویژه ای با امین زندگانی، گفتگو با علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر و مناظره بر سر جایگاه منتقد و خبرنگار در جشنواره فیلم فجر را خواهد داشت.
کد خبر: ۷۶۵۰۹۲
امین زندگانی امشب به «هفت» می‎آید

«برنامه سینمایی هفت» در آستانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر فضای جشنواره‌ای به خود خواهد گرفت و در قالب سه پرده شامل گفتگو ویژه با امین زندگانی، گفتگو با دبیر جشنواره فیلم فجر و مناظره بر سر جایگاه منتقد و خبرنگار در جشنواره فیلم فجر به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

محمود گبرلو تهیه کننده و مجری «برنامه سینمایی هفت» در پرده اول برنامه خود میزبان امین زندگانی که این روز‌ها فیلم «فصل فراموشی فریبا» را بر پرده سینما‌ها دارد است.

اما گفتگو با علیرضا رضاداد دبیر جشنواره سی و سوم فیلم فجر پرده دوم هفت را به خود اختصاص خواهد داد و قرار است درباره آخرین تحولات فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر و ابهامات برخی مسائل پیرامون جشنواره بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

گبرلو در بخش پایانی برنامه خود مناظره‌ای درباره آسیب‌شناسی جایگاه نقد و خبرنگار در جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته است که در این بخش خسرو دهقان و رضا درستکار به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

برنامه سینمایی هفت قرار است در فواصل این برنامه آیتم‌های ویژه‌ای مانند: گزارش از مراحل نهایی آماده سازی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، گزارش ستاد جشنواره فیلم فجر، از هفت تا هفت، گزارش عزت سینمای ایران، گزارش موزه سینما و... پخش شوند.

گفتنی است برنامه سینمایی هفت جمعه شب‌ها ساعت 23 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود و قرار است در طول ایام جشنواره فیلم فجر نیز از 12 تا 21 بهمن ماه از محل برگزاری جشنواره در برج میلاد هرشب ساعت 24 به صورت زنده پخش شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها