مهناز افشار عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر و درباره سریال «عشق تعطیل نیست» توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۷۶۴۵۵۶
توضیح مهناز افشار درباره شباهت سریالش با «فرندز»

مهناز افشار نوشت: سلام دوستان عزیز از اینکه نقدی داشته باشیم ولی با ادبیات محترم ،حتما تاثیر بهتری خواهد داشت که البته خیلی از شما عزیزان حتی بهتر از ادبیات شخصی من مینویسین و من یاد میگیرم .
در مورد مجموعه خانگی عشق تعطیل نیست ، بی شک من خیلی زیاد وسواس و حساسیت داشته ام و امیدوارم در ادامه بهتر و بهتر شود ، در مورد شباهت به سریال فرندز ، متاسفانه من این سریال را ندیده ام و امیدوارم که اگر شبیه شده ، در ادامه راه و مسیر، قصه جای خود را پیدا کند . تمام تلاش این بوده برای اواین تجربه در شبکه خانگی ، کیفیت کار در همه جهات خوب باشد ، اما در نهایت وظیفه یک بازیگر با همه دقت و وسواس و سخت گیریهایش تا حدی در کیفیت خوب کار تاثیر دارد ، مسئولیت بیشتر بی شک با کارگردان و گروه تهیه و تولید است .
کمی صبر کنیم من هم چون شما منتظر قسمتهای دیگر کار هستم و بهتر شدن آن تا بتوانیم کار را ادامه دهیم .
کمی صبر
ممنون و درچند پست قبل عرض کرده بودم سریال، متوقف شده . اینطور که پروژه به ما اعلام کرد ، دلایل آن ، آماده نبودن قصه بطور کامل بوده و تا قسمت ٦ نوشته شده و مهم تر اینکه منتظر نظرات شما عزیزان بعد از دیدن چند قسمت از کار هستند .
و ندیدن فرندز برای من دلیلش این بوده که جایگزینهای دیگری داشته دوستان . کمی سلیقه فردی من در انتخاب سریالها با تعدادی از شما فرق دارد و بی شک حتما فرندز را خواهم دید . ممنون
. (بانی‌فیلم آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها