فردا از رادیو گفتگو پخش می شود

نقش دانشگاه در تمدن سازی

رادیو گفتگو در ایام جشنواره فیلم فجر، هر شب از سالن همایش های برج میلاد ویژه برنامه زنده ای را تولید و روانه آنتن می کند.
کد خبر: ۷۶۴۵۱۹
همراه با «سودای سیمرغ» در رادیو گفتگو

تهیه کننده "سودای سیمرغ" با اشاره به تفاوت رویکرد برنامه امسال نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: پس از تجربه موفق این ویژه برنامه سینمایی در سال گذشته، بالغ بر پنج یا شش مرتبه، آن را بازشنوایی و در مورد نقاط ضعف و قوت آن بحث کردیم و نظرات کارشناسان حوزه رسانه و رادیو را جویا شدیم و هم اکنون تدبیری برای عدم ظهور و بروز خلاها و آسیب های ذاتی جشنواره فیلم فجر در برنامه "سودای سیمرغ" اندیشیده ایم.

محمدجواد طالبی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بخش های مختلف این ویژه برنامه رادیویی گفت: آیتم حاشیه ها از بخش های جذاب برنامه بود که طرفداران و مخالفین بسیاری داشت؛ امسال نیز با حفظ تنوع، برخی آیتم های سال گذشته از جمله حاشیه ها را حفظ و بخش های جدیدی را به سودای سیمرغ اضافه کرده ایم.

وی افزود: تلاش می کنیم منتقدین و فیلمسازان با حضور در این برنامه در فضایی امن و آرام و با رویکردی عقل محور به بیان مطالب بپردازند تا اثرگذاری مناسبی در ذهن مخاطب رادیو گفتگو داشته باشد؛ در این صورت به نفع سینما و فیلمسازان خواهد بود و "سودای سیمرغ" شنیدنی تر خواهد شد.

تهیه کننده ویژه برنامه فیلم فجر رادیو گفتگو ادامه داد: نخستین بخش برنامه شامل کلام بزرگان در قالب آیتمی 1 تا 2 دقیقه ای پخش می شود؛ با توجه به اینکه امسال دو فیلم داخل و دو فیلم خارج از جشنواره اکران می شود، در هر برنامه با یکی از کارگردانانی که در آن روز اکران داشته، صحبت می کنیم ولی زمان اجازه نمی دهد میزبان بیش از یک کارگردان باشیم.

طالبی همچنین از آیتم "دورانِ دَوَران" بعنوان یکی دیگر از بخش های این برنامه نام برد و افزود: از میان اقدامات یکسال گذشته حجت الله ایوبی 10 مورد را احصا کرده ایم که در بخش "دورانِ دَوَران" مورد نقد و بررسی قرار می گیرد؛ همچنین نسبت سنجی مدیریت ها با بدنه سینما و تصمیم گیری ها طی سه دهه گذشته، بصورت موجز در آیتم سیرسینما ارزیابی خواهد شد.

وی در پایان گفت: در این برنامه سیدامیر جاوید بعنوان کارشناس مجری حضور دارد، فرناز علیپور گزارشگر، هادی فیروزمندی روابط عمومی و رقیه پرندآور مسئول ارتباطات دیگر عوامل برنامه هستند. همچنین دکتر سیدبشیر حسینی بعنوان مشاور محتوایی، تیم برنامه سازی سودای سیمرغ را همراهی می کند.

"سودای سیمرغ" هر شب از ساعت 18 تا 19 روی موج اف.ام، ردیف 103.5 مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو گفتگو خواهد شد. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها