همه آنچه می‌خواهید درباره بازیگران جشنواره سی و سوم فجر بدانید

وفور بابک حمیدیان و غیبت رضا عـطاران در جشنواره امسال

بلیت‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ۳ گروه سینمایی الف، ب و ج به صورت اینترنتی، دانشجویی و گیشه فروخته می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۵۶۲
قیمت بلیت‌ های جشنواره فیلم فجر
بلیت‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در 3 گروه سینمایی الف، ب، ج به صورت اینترنتی، دانشجویی و گیشه فروخته می شود.

هر سری از بلیت ها شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ عنوان فیلم می شود که قیمت بلیت در گروه های سینمایی الف، ب و ج متفاوت است به این ترتیب که در گروه سینمایی الف که شامل پردیس سینما آزادی، پردیس سینما کوروش، پردیس سینما زندگی، فرهنگ، پردیس ملت و ماندانا می شود. مبلغ فروش بلیت اینترنتی 88 هزار تومان، بلیت دانشجویی 77 هزار تومان و قیمت بلیت گیشه به صورت تکی 9 هزارتومان است.

گروه سینمایی ب، شامل سینما استقلال، شکوفه، سروش و فلسطین می شود که فروش بلیت فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در این گروه سینمایی به صورت فروش اینترنتی 66 هزارتومان، قیمت بلیت دانشجویی 55 هزارتومان و قیمت بلیت گیشه به صورت تکی 7 هزارتومان است.

گروه سینمایی ج شامل پردیس سینمایی تماشا، پردیس سینمایی راگا و پردیس کیان می شود که فروش بلیت فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در این گروه سینمایی به صورت فروش اینترنتی 44 هزار تومان، قیمت بلیت دانشجویی 33 هزارتومان و قیمت بلیت گیشه به صورت تکی 5 هزارتومان است.

مخاطبان سینمای ایران که بلیت های سی و سومین جشنواره فیلم فجر را پیش خرید کرده اند برای دریافت بلیت های خود در تاریخ 8 ،9 و 10 بهمن ماه می توانند از ساعت 10 صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه و یا کارت دانشحویی به پردیس سینما ملت بخش پیش فروش بلیت جشنواره مراجعه کنند.

همچنین بلیت به صورت تکی فقط در گیشه سینماها و در زمان برگزاری جشنواره و قبل از شروع هر سانس ارائه می شود. (خبرگزاری مهر)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها