نقشی کاملاً جدی در سریال فلورا سام

داریوش کاردان، سرهنگ صبای «بی قرار 2» شد

داریوش کاردان به گروه بازیگران سریال «بی قرار 2» پیوست.
کد خبر: ۷۶۱۵۱۹
داریوش کاردان، سرهنگ صبای «بی قرار 2» شد

داریوش کاردان به تازگی به گروه بازیگران مجموعه تلویزیونی «بی قرار 2» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام پیوسته و طی چند روز گذشته با انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین رفت. او در این مجموعه در نقشی کاملاً جدی به نام سرهنگ صبا ایفای نقش می کند. نقشی که پیش از این قرار بود کوروش تهامی آن را ایفا کند و بنا به دلایلی این امر میسر نشد.

کاردان در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «معمای شاه» محمدرضا ورزی است. سریال های «39 هفته» و «ما فرشته نیستیم» نیز از آخرین فعالیت های این بازیگر در تلویزیون محسوب می شود که در «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام در نقش راوی حضور داشت.
عزت ا... رمضانی فر نیز دیگر بازیگری است که طی روز گذشته به این پروژه پیوست و بزودی بازی اش آغاز می شود. گروه تولید این سریال در حال حاضر در بیمارستان عمل حضور دارند و تا اواخر هفته نیز در همین لوکیشن تصویربرداری را پیگیری خواهند کرد. تاکنون 35 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و مراحل فنی نیز همزمان در حال انجام است.
لاله اسکندری، محمدرضا شریفی نیا، کامبیز دیرباز، سارا خوئینی ها، محمد صادقی، امیرحسین صدیق، کوروش تهامی، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، سولماز آقمقانی، اسماعیل خلج، کامران تفتی، زهرا سعیدی، پژمان بازغی، همراه با هنرمند خردسال فاطمه دقاقی و شقایق فراهانی دیگر بازیگران اصلی «بی قرار 2» هستند. فاطمه دقاقی هنرمند خردسال در سری اول بازی بسیار درخشانی از خود ارائه داد و در سری جدید از این مجموعه نیز نقشی اساسی در پیشبرد داستان دارد.
محمدعلی تفکر و مجید اوجی تهیه کنندگی «بی قرار 2» را در 20 قسمت برعهده گرفته اند و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: محمد علیزاده، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تولید: عباس دقاقی، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، طراحان گریم: احسان روناسی، شیوا پاک نیت، طراح صحنه و لباس: حدیث حسنوند، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، عکاس: زهرا محمدزاده.
(بانی فیلم آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها