تصویربرداری سریال «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری چهارشنبه هفته گذشته با حضور محمد احسانی،‌ مدیر شبکه یک به پایان رسید. احسانی در قشم اعلام کرد این سریال نوروز 94 پخش نخواهد شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۵۸
«میکائیل» سریال نوروزی نیست

الهام غفوری درباره روند تولید این سریال گفت: پس از سه ماه تصویربرداری، چهارشنبه هفته گذشته تصویربرداری این مجموعه در قشم به پایان رسید و مراحل تدوین و فنی آن بزودی آغاز می‌شود.

غفوری با اعلام این‌که درروز پایان محمد احسانی، مدیر شبکه یک و رحمان سیفی‌آزاده، مدیــر مجموعه‌های تلویزیونی در قشم از پشت صحنه سریال میکائیل دیدن کردند، افزود: پس از گفت‌وگو با مدیر شبکه یک، این سریال که یکی از گزینه‌‌های این شبکه برای پخش در ایام نوروز بود، از جدول پخش عید خارج شد تا در زمانی دیگر به صورت هر شبی از این شبکه به نمایش درآید.

فیلمنامه سریال میکائیل را سعید نعمت‌الله نوشته که مضمونی پلیسی دارد و با مشارکت نیروی انتظامی در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تولید می‌شود. در خلاصه داستان این سریال تلویزیونی آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیسی سختکوش و پرتلاش است برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم دل به دریا می‌زند و...

در این مجموعه تلویزیونی کامبیز دیرباز در نقش میکائیل، بهنوش طباطبایی در نقش یاس، کامران تفتی در نقش رشید، متین ستوده در نقش مهری، مجید واشقانی در نقش افسر پلیس، علی دهکردی رئیس کلانتری، کاوه سماک‌باشی در نقش افسر پلیس، مهدی صبایی (برادر یاس)، علی صالحی (غلام)، مریم خدارحمی، مجید سعیدی، حسین توشه، امیر حمیدزاده و با حضور علیرضا خمسه (در نقش آقاخان) و پرویز پورحسینی در نقش عبدالله بازی دارند. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها