قدرت‌الله ایزدی، بازیگر «شمعدونی»:

سروش صحت از من خواست «رشید» نباشم

سریال طنز سیگنال موجود است سال آینده از شبکه 3 به نمایش در می‌آید

«شمعدونی» به پخش نزدیک می‌شود

مدیر تولید سریال «شمعدونی» از پخش این سریال در اوایل بهمن خبر داد. این سریال را سروش صحت برای شبکه سه کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۴۶۸
«شمعدونی» به پخش نزدیک می‌شود
رضا کریمی در این باره به جام‌جم گفت: در حال تصویربرداری قسمت پایانی سریال در لوکیشن‌هایی در خیابان شریعتی و اطراف بهشت زهرا هستیم و تدوین همزمان نیز در دست انجام است.

وی با اشاره به این‌که تولید این مجموعه تقریبا طبق برنامه‌ریزی پیش رفته است، اظهار کرد: ما فقط دو وقفه پانزده‌روزه به مناسبت تعطیلات نوروز و تابستان داشتیم و طولانی شدن کار به دلیل تعدد لوکیشن‌ها بود. از سوی دیگر، تعداد قسمت‌های سریال از 40 به 50 قسمت افزایش پیدا کرد. شمعدونی اسفند سال گذشته کلید خورد و تصویربرداری آن همچنان ادامه دارد. به گفته کریمی، ابتدا قرار بود «شمعدونی» ماه رمضان پخش شود اما به بهمن موکول شده و قرار است از اوایل بهمن هر شب ساعت 21 از شبکه سه پخش ‌شود.

وی از تدوین همزمان این سریال خبر داد و افزود: ساخت موسیقی سریال نیز توسط گروه دنگ شو در حال انجام است و محمد زند وکیل هم ترانه تیتراژ پایانی را خواهد خواند.

فیلمنامه سریال شمعدونی را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند و داستان آن درباره دو خانواده است که هربار با برخی مشکلات و مسائل اجتماعی و شهری درگیر می‌‌شوند. این بار نیز سروش صحت مانند اغلب آثارش ناهنجاری‌های اجتماعی را مد نظر قرار داده و به صورت ویژه مشکلات شهری و شهروندی را در سریال شمعدونی به نقد و طنز می‌کشد.

این سریال داستان خانواده عطا و هوشنگ است. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است، اما کنجکاوی‌های این کودک ماجراهای بسیاری برای خانواده عطا و هوشنگ رقم می‌زند. در سریال شمعدونی پیمان قاسمخانی به عنوان مشاور با صحت همکاری می‌کند و مهراب قاسمخانی طراح صحنه است.

در سریال شمعدونی آتنه فقیه‌نصیری، محمدرضا داوودنژاد، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، محسن قاضی‌مرادی، امیر کاظمی و محمد نادری بازی می‌کنند.

همچنین تهیه‌کننده سریال «سیگنال موجود است» که از دیگر کارهای شبکه سه است، از تدوین این سریال خبر داد. مسعود فرخنده‌طینت گفت: سریال در حال تدوین نهایی است و دیگر مراحل فنی آن طی می‌شود اما زمان پخش آن به احتمال زیاد سال آینده خواهد بود.

وی توضیح داد: با توجه به این‌که اواسط اسفند تا فروردین سال آینده مقارن است با ایام فاطمیه و دو ماه آخر سال هم سریال طنز شمعدونی از شبکه سه پخش می‌شود، زمان پخش «سیگنال موجود است» هنوز مشخص نشده است.

فرخنده طینت درباره آهنگسازی این سریال هم گفت: سفارش موسیقی متن را به حسین فاضل داده‌ایم و او مشغول ساخت موسیقی سریال است.

تهیه‌کننده «سیگنال موجود است» افزود: مسئولان شبکه کار را دیده و نظراتشان را اعلام کرده‌اند که در تدوین نهایی اعمال خواهد شد.این مجموعه تلویزیونی در گروه اجتماعی شبکه سه تولید می‌شود و کارگردانی آن را مهدی مظلومی به عهده دارد و فیلمنامه آن را امیر برادران در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای نوشته است.

داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ‌کدام از سبک‌های موسیقی موفقیت کسب نمی‌کند. بنابراین با تشویق دو نفر از دوستانش تصمیم می‌گیرد برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

در این سریال سیامک انصاری، مهران غفوریان، لاله صبوری، آناهیتا همتی، علی صادقی، مرضیه صدرایی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی و... بازی می‌کنند.

در «سیگنال موجود است» به صورت طنز و با رویکردی غیرمستقیم شبکه‌های ماهواره‌ای و سریال‌های طولانی‌مدت و بی‌کیفیتی که از آنها پخش می‌شود، مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها