مراسم تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید سرمایه انسانی سازمان صداوسیما برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۵۷۹۸
معارفه معاون سرمایه انسانی صدا و سیما

موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما که به نمایندگی از رئیس سازمان در این مراسم شرکت کرده بود ، با اشاره به نقش رسانه ملی در توسعه کشور، سرمایه انسانی را رکن ارزشمند و مهم صدا و سیما بیان کرد و انتصاب دکتر علی اصغر جعفری به سمت معاون سرمایه انسانی رسانه ملی را نوید بخش آینده‌ای درخشان برای سازمان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، ضعف تشکیلات، بی برنامگی، و ضعف نیروی انسانی را از مهم‌ترین مؤلفه‌های عقب‌ماندگی برشمرد و تصریح کرد: رسانه ملی با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، متعهد، و تلاشگر،هر ناممکنی را ممکن خواهد کرد.

علی اصغر جعفری، معاون جدید سرمایه انسانی صدا وسیما هم نیروی انسانی را مزیت و سرمایه ای مهم درعصر رقابت‌های رسانه‌ای برشمرد و با توجه به سرفصل‌های تعریف شده درحکم انتصاب خود ، بر ضرورت جوان‌گرایی، چابک سازی، ساختارمندی، و توانمندسازی کارکنان و مدیران تاکید کرد .

علی اصغر جعفری در ادامه، بازتعریف مشاغل، تلاش برای سازماندهی جذب و نگهداشت نیروی انسانی ، بازنگری درنظام ارزیابی، توجه به رضایت شغلی و ارتقای فرهنگ سازمانی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود بیان کرد و افزود: ایجاد بانک‌های اطلاعاتی هوشمند برای مدیریت سرمایه انسانی، و شناسایی و پرورش استعدادها و جانشین پروری، در دستورکارمعاونت سرمایه انسانی قرار دارد.

در این مراسم، غلامرضایی، رئیس دانشگاه سازمان صدا و سیما هم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آموزش نیروی انسانی گفت: علی‌رغم مشکلات مالی، تلاش کردیم با آموزش 21 هزار نفر از همکاران، گام‌های موثری در ارتقای سطح علمی و آموزشی سازمان برداشته شود.

در پایان این مراسم، از تلاش‌های دکترغلامرضایی در مدت تصدی امور آموزش سازمان قدردانی و جعفری به عنوان معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما معرفی شد. علی اصغر جعفری از جمله مدیران با سابقه رسانه ملی دانش آموخته دکترا در رشته مطالعات امنیت ملی و کارشناسی ارشد مدیریت ، با گرایش منابع انسانی است.

بر اساس ساختار جدید سازمان صدا وسیما، مرکز آموزش، از معاونت آموزش و پژوهش سازمان منفک، و به معاونت جدید سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما الحاق شده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها