تصویر‌برداری مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده به مرز 80 درصد رسید و همزمان تدوین و صداگذاری این سریال درحال انجام است تا در هفته­‌ های آینده روی آنتن شبکه تهران رود.
کد خبر: ۷۵۳۳۲۵
بازیکن سابق استقلال در  سریال «آخرین سلطان»
عزیز علیزاده با اعلام این خبر گفت: «آخرین سلطان» یک سریال کمدی است که با نگاهی کمیک مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد؛ در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود. همچنین مسائلی که باعث عدم پیشرفت فوتبال کشورمان شده است در این سریال به­ صورت کمدی مطرح می­شود.

وی، افزود: مهدی سلوکی که در این سریال نقش پیام را بازی می­کند، آخرین بازیگری است که به جمع ما پیوسته و جلوی دوربین محمد افسری رفته است. همچنین مهدی امیرآبادی بازیکن اسبق استقلال نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

تهیه­ کننده سریال « 2-5-3 » درباره لوکیشن سریال جدیدش گفت: «آخرین سلطان» از سریال­های پر لوکیشن به حساب می­آید. برای مثال ما امروز برای ضبط قسمت­های مربوط به لوکیشن ورزشگاه، به ورزشگاهی واقع در شهر قدس (قلعه حسن­خان) می­رویم و بعد از آن به لوکیشنی واقع در خانه سیاوش رستمی (با بازی امیرحسین رستمی) خواهیم رفت.

علیزاده اضافه کرد: به احتمال فراوان اواخر بهمن‌­ماه سال جاری تصویربرداری «آخرین سلطان» تمام می‌شود و با صحبت­هایی که با مدیران شبکه تهران انجام شده از چند روز آینده آنونس این سریال پخش می­‌شود و در هفته‌های آینده نیز پخش آن شروع خواهد شد.

وی یادآور شد: ما برای ساخت این سریال که حول و حوش مسائل مربوط به ورزش و فوتبال است با بزرگانی همچون علی پروین، حبیب کاشانی، امیر عابدینی، حمید درخشان و فرهاد کاظمی مشورت کردیم.

امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتازی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی و مهدی امیرآبادی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می‌پردازند. (روزنامه صبا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها