گفت‌وگو با بازیگر سریال آخرین بازی

مانی نوری: قبلا شیطنت می‌کردم،‌ حالا پررو‌ شده‌ام

تصویربرداری سریال تلویزیونی آخرین سلطان به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده در خانه قباد (مانی نوری) ادامه دارد. این سریال قرار است شب‌های زمستان از شبکه تهران پخش شود.
کد خبر: ۷۵۱۹۴۰
«آخرین سلطان» به پخش نزدیک می‌شود

عزیز علیزاده درباره روند تولید این سریال گفت: بتازگی مهدی سلوکی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است. او نقش پیام را بازی می‌کند که ادعا می‌کند دوست پدر نسترن است. بزودی رضا توکلی هم در نقش پدر نسترن مقابل دوربین می‌رود و قرار است بازیگران دیگری هم به این سریال اضافه شوند.

وی افزود: گروه تصویربرداری این مجموعه اکنون در خانه قباد مشغول ادامه ضبط این سریال هستند. در این لوکیشن بجز بازیگر نقش پیام، بازیگران دیگری چون مانی نوری در نقش قباد و بهاره افشاری در نقش نسترن حضور دارند. خانواده قباد هم در این صحنه‌ها حضور دارند. بنا به برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری تا دو ماه دیگر ادامه دارد.

این تهیه‌کننده با ذکر این نکته که تاکنون حدود 70درصد فیلمنامه تصویربرداری شده، عنوان کرد: البته تولید بخشی از این مجموعه همزمان با پخش خواهد بود و قرار است از اواسط دی ماه در جدول پخش شبکه تهران قرار گیرد.

علیزاده با اشاره به نگارش فیلمنامه گفت: سعید جلالی همزمان با تولید، مشغول نگارش فیلمنامه سریال است. او هم‌اکنون قسمت‌های 41 و 42 را می‌نویسد. همزمان باتصویربرداری رضا بهارانگیز هم مشغول تدوین است.

سریال آخرین سلطان در 60 قسمت درباره جوانی به نام قباد است که در رویاها و توهمات خود زندگی می‌کند. او که آرزو دارد یکشبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، تصمیم می‌گیرد وارد دنیای فوتبال شود، اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر اتفاقات تازه‌ای برای او رخ می‌دهد.

امیرحسین رستمی در نقش سیاوش رستمی، روناک یونسی (شعله)، آتش تقی‌پور (جواد)، زویا امامی (مهین)، مانی نوری (قباد)، مهران ضیغمی (خشایار)، ساعد هدایتی (قیدی)، لادن پروین (خانم خسروی) و رضا توکلی (آقای بوستانی) از بازیگرانی هستند که در «آخرین سلطان» بازی می‌کنند.

فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتاضی، بابک جهانگیر و سعید شریف دیگر بازیگران این سریال هستند.

آخرین سلطان با نگاهی طنز مسائل فوتبال کشورمان را بررسی می‌کند؛ در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، به مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال توجه می‌شود اما در عین حال سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

تهیه‌کننده سریال با اشاره به تعدد لوکیشن‌های این سریال گفت: گرچه تعدد لوکیشن کار را با مشکلات بیشتری همراه می‌کند، اما ما این مشکلات را قبول کردیم تا یک اثر خوش ساخت را برای مخاطبان آماده کنیم تا از دیدن این سریال تلویزیونی لذت ببرند.

وی درباره محتوای این سریال افزود: سعی ما بر این است تا در سریال آخرین سلطان نشان بدهیم که ایجاد فضای سالم در حوزه ورزش و تاکید بر اخلاق تا چه میزان می‌تواند به توسعه فرهنگ ورزش کشورمان کمک کند. به همین دلیل زبان طنز و شیرین را برای روایت این قصه انتخاب کردیم تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

بر اساس توضیحات تهیه کننده، داستان سریال آخرین سلطان متفاوت از سریال فوتبالی«سه پنج دو» ساخته حسین سهیلی‌زاده است و این سریال از زاویه‌ای متفاوت به فوتبال توجه کرده است.

وی درباره انتخاب امیرحسین رستمی که در این سریال همچون سریال «سه پنج دو» همان نقش سیاوش رستمی را بازی می‌کند، توضیح داد: گرچه نام او در هر دو سریال یکی است، اما رستمی در سریال آخرین سلطان فوتبالیست نیست و شغل دیگری دارد. آقای سهیلی‌زاده بازیگران این سریال را متناسب با نقش‌هایشان انتخاب کرده است. امیدواریم این سریال در هنگام پخش هم وجه سرگرم‌کننده و هم جنبه آگاهی بخشی برای مخاطبان داشته باشد.

سریال تلویزیونی آوای باران آخرین ساخته حسین سهیلی‌زاده است که در هنگام پخش توانست نظر بسیار زیادی از مخاطبان را جلب کند. او در کارنامه‌اش ساخت سریال‌هایی همچون فاصله‌ها، دلنوازان، ترانه مادری، سه پنج دو، دختران حوا، آخرین دعوت، رستوران خانوادگی و جنگلبان را دارد.

برخی از عوامل سازنده سریال آخرین سلطان عبارتند از مدیر تصویربرداری محمد افسری، صداگذار و تدوین رضا بهارانگیز، آهنگساز فرزین قره‌گوزلو، طراح گریم نوید فرح‌مرزی، طراح صحنه و لباس سهیل میرسپاسی، دستیار اول کارگردان امین محمودی، مدیر برنامه‌ریزی سعید عباسی، منشی صحنه آرزو قربانی، مجری طرح محمد مناجاتی، مدیر تولید نعمت‌الله یمینی، مشاور ورزشی محمد رجبی و عکاس سمیرا بختیاری و روابط عمومی: آیدین نادری (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها