سیدعلی ضیاء شب گذشته یکشنبه 30 آذر میزبان بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی پاپ بود.
کد خبر: ۷۵۱۶۶۳
بارانا و بنیامین مهمانان ویژه کلاه قرمزی 94‎

در ابتدای این گفتگو بهادری گفت: به سهم خودم به تمام هنرمندان عرصه رادیو و تلویزیون درگذشت استاد احمدی را تسلیت می‌گویم. کسی که از کودکی با او آشنا بودم. چند سال پیش هم منزل استاد جبلی بودم؛ کسی که از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و او از من درباره شناختم نسبت به استاد احمدی پرسید و وقتی از ویژگی‌های او برایم تعریف می‌کرد، علاقه‌ام به او خیلی بیشتر شد. به ویژه که من جبلی را استاد می‌دانستم و وی احمدی را بزرگ‌تر از خودش می‌دانست.

بارانا مهمان ویژه کلاه قرمزی 94 می‌شود

وی در پاسخ به سوال ضیاء که چرا بارانا را همراه خود نیاورده، توضیح داد: من این موضوع را به خودش سپردم. البته بارانا دعوت برنامه «کلاه قرمزی» است. برای شب عید سال 93 آقای ایرج تهماسب لطف داشند و از من و بارانا خواستند پیش کلاه قرمزی برویم و یک برنامه جذاب داشته باشیم.

بنیامین اظهار کرد: اما آن زمان من حال مساعدی نداشتم. بنابراین قول دادم سال دیگر این اتفاق بیفتد. شاید بارانا می‌خواهد یک‌دفعه با کلاه قرمزی به تلویزیون بیاید. خودش هم که با تو صحبت می‌کرد یک بار می‌گفت می‌آیم و بار دیگر می‌گفت نمی‌آیم. امروز ظهر به من می‌گفت جان خدا مرا به برنامه ببر. اما یک ربع بعد گفت گولت زدم نمی‌خواهم بیایم!

/Media/Image/1393/10/01/635548551194692521.jpg

این خواننده مطرح پاپ گفت:‌ البته قولی به او داده‌ام که باید آن را عملی کنم.

عروسک بارانا را پیدا کنید

وی در ادامه کاغذهایی را از زیر میز برداشت و با نشان دادن دو تصویر از یک عروسک گفت: این عروسکی است که 10 سال است در خانواده ما دست به دست می‌شود و اسمش اون یکی جوجو است. این عروسک یک قُل دیگر هم داشت که گم شده است و ما هرچقدر می‌گردیم پیدایش نمی‌کنیم.

بهادری افزود: بارانا مدام بهانه این عروسک را می‌گیرد. نفس دختر پژمان بازغی و دوست بارانا در برنامه عمو پورنگ تصویر این عروسک را نشان داد و از همه خواست اگر آن را پیدا کردند به دست بارانا برسانند. البته این عروسک مشابه زیاد دارد اما ما اصلش را می‌خواهیم که گم شده است.

پس از این تصاویری از امیرمحمد متقیان پخش شد که در استودیو بعضیا بود و به هوای بارانا به آنجا آمده بود. (روابط عمومی برنامه بعضیا)

عکس‌ها: شکیبا امیرک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
۰
۰
واقعا متاسفم یه دختری یه لنگه عروسك خود رو گم كرده حالا آسمان را میخواند به زمین بیارند كه پیدا بشه جالبه اصلش را هم میخواد انگار انسانه تلویزیون هم چندین بار پخش كرده ببینید دغدغه بعضی ها چیه پولداریش را چه جوری به مردم نشون میده
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
۰
۰
آقای علی تو حالیت نیست عشق چیه واست زوده هنوز بچه ای.اون عروسك رو بنیامین عزیز بخاطر ارزش مادی اش نشون نداده بخاطر یاد بود خاطراتش بوده بله

نیازمندی ها