«بعضیا» با اجرای سیدعلی ضیاء این هفته میزبان داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است.
کد خبر: ۷۴۸۶۶۹
«داریوش ارجمند» مهمان «بعضیا» می‌شود

ضیاء در برنامه یکشنبه 23 آذر، در گفت‌وگو با ارجمند به عنوان کسی که در عرصه کاری خود جریان‌ساز بوده و در آثار متعدد از جمله سریال‌های تاریخی نقش‌های ارزشمندی ایفا کرده، «بعضیا» را روی آنتن می‌برد.

داریوش ارجمند متولد 1323 برادر کوچکتر انوشیروان ارجمند، عموی برزو ارجمند و بهار ارجمند و پدر امیریل ارجمند است.

او در مراسمی در تیر ماه ۱۳۹۲ و در روزهای پایانی ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد از او نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دریافت کرد.

از جمله نقش‌های به یاد ماندنی ارجمند می‌توان به نقش مالک اشتر در سریال امام علی، ناخدا خورشید در فیلمی به همین نام و در سالهای اخیر نقش حشمت فردوس در سریال «ستایش» اشاره کرد.

تاک شو شبانه «بعضیا» در هر قسمت می‌کوشد زوایای دیگری از زندگی شخصی و شغلی افراد جریان ساز را با گفتگوهایی چالشی کشف کند.

ضیاء پیش از این، در قسمت‌های قبلی میزبان علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، حمید سوریان نابغه کشتی، داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ، مسعود ده نمکی کارگردان، محمد موسوی والیبالیست، سردار طلایی نائب رییس شورای شهر، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس، احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک، نادر قاضی پور نماینده مجلس و بابک حمیدیان بازیگر بوده است.

تاک‌شو شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22:30 یکشنبه 23 آذر به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها