کاهش اعتماد مردم به سریال هایی که به شیوه هر هفته یک قسمت وارد شبکه نمایش خانگی می شوند، هر چند با بی نظمی و بدقولی در توزیع مجموعه های ویدئویی «قهوه تلخ» و «قلب یخی» شکل گرفت، اما در ادامه با تکرار چنین مواردی از سوی دیگر گروه های فیلمسازی، متاسفانه تداوم هم یافت.
کد خبر: ۷۴۷۵۶۴
«ابله» نیامده بدقولی کرد!

حالا جدیدترین سریالی که برای توزیع در شبکه ویدئویی از سوی کمال تبریزی جلوی دوربین رفته است، هنوز نیامده ساز بدقولی کوک کرده. استدلال هایی هم که از سوی کارگردان پروژه برای این تاخیر مطرح شده بیشتر شکل توجیه دارند. مثلاٌ یکی از این دلایل همزمانی با ماه صفر است، حال آنکه درک این مناسبت از روی تقویم کاری ساده خواهد بود، ولی عوامل این پروژه از مدت ها قبل خبر توزیع آنرا از 17 آذر داده بودند.
کمال تبریزی در‏باره تغییر زمان توزیع سریال گفته است: اول به حرمت ماه صفر و درپیش داشتن اربعین حسینی و بیست و هشتم صفر که با کار طنز تناسب ندارد و دوم اینکه لازمه پخش مستمر، منظم و بی وقفه داشتن پشتوانه و ذخیره کافی از قسمت‏های شروع سریال است که به نظر من باید حداقل پنج قسمت کامل و آماده پخش باشد. به نظر می ‏رسد بهترین زمان پخش بعد ازماه صفر و پس از آماده شدن حداقل پنج قسمت باشد که به این ترتیب تخمین زمان آغاز پخش سریال موکول به اوایل دی ماه می‏شود که تاریخ دقیق آن را تهیه کننده و سرمایه گذار با مشورت و توافق یکدیگر تعیین و اعلام می‏کنند.
تبریزی اظهار امیدواری هم کرده است: برای حفظ کیفیت کار، همه حوصله کافی داشته باشیم و ازعجله که کار شیطان است، پرهیز کنیم!
(بانی فیلم آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها