بازیگر کودک سینما و تلویزیون که در شب‌های اخیر همزمان با سریال‌های «پرده نشین» و «رنگ شک» در تلویزیون حضور داشته رضا عطاران را الگوی خود در بازیگری می‌داند و می‌گوید در 24 سالگی موبایل خواهد خرید.
کد خبر: ۷۴۶۷۹۷
شیطنت‌های کودکانه محمدرضا شیرخانلو در «پرده‌نشین»

محمدرضا شیرخانلو بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی درباره بازی در سریال «پرده‌نشین» اظهار کرد: من در این سریال نقش رضاعلی برادر برات‌علی را بازی می‌کنم. برات‌علی در این مجموعه قرار است با ‌هاجر ازدواج کند و من هم علیرغم جدی بودن نقشم سعی می‌کنم او را با شیطنت‌های کودکانه‌ام اذیت کنم.

الگویم در بازیگری رضا عطاران ست/ 24 سالگی موبایل می‌خرم


وی افزود: زمانی که آقای شعیبی از من برای بازی در این سریال دعوت کرد من در پروژه سینمایی «شانس، عشق، تصادف» به کارگردانی آرش معیریان مشغول بودم اما از آنجایی که آقای شعیبی دوست داشت من در این سریال بازی کنم، با برنامه ریزی‌هایی که کرد توانستم همزمان در پروژه «پرده نشین» هم بازی کنم.

محمدرضا در پاسخ به اینکه آیا حضورش در فیلم‌ و سریال‌های تلویزیونی تداخلی در برنامه‌های درس و مدرسه‌اش ندارد، توضیح داد: حالا در کلاس سوم دبستان مشغول به تحصیل هستم و در کنار بازی، درسم را هم می‌خوانم.

بازیگر سریال «دودکش» درباره علاقه‌اش به بازیگری گفت: من به بازیگری خیلی علاقه دارم و سعی می‌کنم در کارهایم بهترین عملکردم را ارائه کنم و اکنون هم با تئاتر «دوستی در قلک» در فرهنگسرای نیاوران هر روز ساعت 16:30 اجرا دارم و در کنار این اجرا در پروژه سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم مشغول بازی هستم.

الگویم در بازیگری رضا عطاران ست/ 24 سالگی موبایل می‌خرم


شیرخانلو که با بازی در فیلم سینمایی «دهلیز» کاندیدای سیمرغ بلورین بازیگری شده بود، افزود: من دوست دارم در آینده حضور فعالی در عرصه بازیگری داشته باشم و برایم فرقی نمی‌کند که حضورم در تلویزیون باشد یا سینما یا تئاتر. دوستانم در محله یا مدرسه که از کارهای تازه من مخصوصا در تلویزیون آگاه می‌شوند یا وقتی یک قسمت از بازی من پخش می‌شود دور من جمع می‌شوند و درباره کارم حرف می‌زنند، دوستانم با اشتیاق از من سوال می‌کنند که «محمدرضا تو این سریال نقشت چیه و ساعت چند و از کدام شبکه پخش می‌شود» و با این حرف‌هایشان من را تشویق می‌کنند.

بازیگر سریال «چک برگشتی» با اشاره به اینکه نقشم در «پرده نشین» کامل جدی است، تصریح کرد: هرچند که همه من را بازیگر بازیگوش و طنز سریال‌ها می‌شناسند اما در این سریال نقشم مانند فیلم سینمایی «دهلیز» کاملا جدی و متفاوت است. اما این را هم بگویم که به عنوان یک بازیگر دوست دارم در همه سبک‌ها بازی کنم. در سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا هم که پخش آن به تازگی از شبکه سه سیما به اتمام رسید نقشم جدی جدی بود.

الگویم در بازیگری رضا عطاران ست/ 24 سالگی موبایل می‌خرم


این بازیگر متولد 1385 ادامه داد: خوشبختانه رفتار همه بازیگران سینما و تلویزیون و همچنین عوامل پشت دوربین و کارگردانان با من خوب است و من همه آنها را دوست دارم ولی رضا عطاران را از همه بیشتر دوست دارم و او الگوی من در بازیگری است.

بازیگر سریال «روزهای بد به در» با ذکر خاطره‌ای درباره سریال «پرده نشین» گفت: من برای ضبط یک سکانس به کاروانسرای خانات رفتم که به صورت حجره حجره بود و همه در آنجا لباس طلبگی بر تن داشتم. من وقتی وارد آنجا شدم واقعا فکر کردم وارد حوزه علمیه شدم و این برایم خیلی جالب بود.

شیرخانلو که از 6 سالگی بازیگر شده، درباره سختی‌های بازی در این سریال نیز یادآور شد: با توجه به اینکه خیلی از سکانس‌های سریال پرده نشین در شب فیلمبرداری می‌شد و من همزمان در پروژه سینمایی «شانس عشق تصادف» هم کار می‌کردم، برای من شب کاری خیلی سخت بود. روزهایی بود که من از سر کار «پرده نشین» مستقیم می‌رفتم سر لوکیشن‌های فیلم سینمایی و برایم دشوار بود.

الگویم در بازیگری رضا عطاران ست/ 24 سالگی موبایل می‌خرم


وی در پاسخ به اینکه چرا حالا که دیگر معروف است از تلفن همراه مادرش استفاده می‌کند و موبایل شخصی ندارد، صادقانه گفت: موبایل هنوز برای من زود است، مامانم به من گفته که به سن 24 سالگی که رسیدی می‌توانی برای خودت موبایل بخری و من هم به حرفش گوش می‌دهم. اصلا به موبایل علاقه‌ای ندارم اما یک تبلت دارم که 10 تا بازی نسبتا خوب دارد که با آن خودم را سرگرم می‌کنم.

شیرخانلو در پایان درباره والدینش اظهار کرد: من خیلی خیلی از پدر و مادرم به خاطر زحماتی که شبانه روز برای من می‌کشند و من را برای بازیگری همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها