بازیگر سریال «اتاق عمل» مطرح کرد: اکثریت بازیگران طنز مدیون مهران مدیری هستند و از طریق این کارگردان معروف شده‌اند.
کد خبر: ۷۴۵۹۶۹
ما بازیگران طنز مدیون «مدیری» هستیم

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سریال‌هایی که مدیری می سازد به صورت گروهی و تیمی است و نقش پررنگ و کمرنگ در آن مطرح نیست و همه در کنار هم کار را پیش می برند.

وی در ادامه گفت: اکثریت ما بازیگران عرصه طنز به گونه‌ای مدیون مهران مدیری هستیم طوری که یا در کارهای این کارگردان معروف شدیم یا او پله‌ای برای ترقی ما فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: من در اتاق عمل نقش مسئول پذیرش بیمارستان را دارم و در حال حاضر دو جلسه از فعالیتم می گذرد.

امیر سلیمانی در خصوص پروژه قهوه تلخ گفت: مسئولیت نا تمام ماندن سریال قهوه تلخ بر عهده مدیری نیست. سکانس‌های پایانی این سریال مهم ضبط شد اما پخش نشد. اما این اتفاق در سالهای اخیر عجیب و غریب نیست و خیلی پیش آمده و این موضوع تقصیر مهران مدیری نبوده است.

وی هم چنین اظهار داشت: وقتی یک اثر خاکستری ساخته می شود خیلی سخت است که گویش‌ها و لهجه‌ها به گونه‌ای باشد که به هیچ قومیتی برنخورد. تمام شخصیت‌های آن باید بی لهجه و تهرانی باشند.

امیر سلیمانی عنوان کرد: من در همکاری با تمام کسانی که احساس می کنم برای موفقیت من کمکی کرده‌اند، هیچ گاه مبلغ قرارداد برایم مهم نبوده و در مورد سریال مدیری هم همینطور است.

وی در پایان گفت: متأسفم که تا بحال تجربه همکاری با رضا عطاران را نداشته‌ام؛ انشاالله اگر فرصتی برایم پیش بیاید دوست دارم و حتما با وی همکاری خواهم کرد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها