پافشاری‌های «هاجر» شبیه خودم است

سارا رسول‌زاده: نیامدم که یک مجری باقی بمانم

«سارا رسول‌زاده» بازیگر سریال «پرده‌نشین» گفت: جسارت‌های هاجر خیلی به خودم نزدیک است، اما به این خاطر که ما به ازای بیرونی او و خانواده‌اش را در اطرافم خیلی کم دیده بودم، کاراکتر او برایم جذابیت عجیبی داشت.
کد خبر: ۷۴۴۹۶۹
سارا رسول‌زاده: نیامدم که یک مجری باقی بمانم

«سارا رسول‌زاده» متولد سال 68 و دانش آموخته مدیریت صنعتی است. او که در مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» در نقش هاجر بازی می کند، کار خود را در تلویزیون با اجرای برنامه «سپید پر رنگ» آغاز کرده است، رسول‌زاده درباره حضور در سریال پرده‌نشین و حرکت به سمت بازیگری گفت: من در اصل کار هنری ام را با بازی در چندین تئاتر آغاز کردم، اما از آنجایی که اجرا را هم دوست داشتم، تصمیم گرفتم این حیطه را نیز تجربه کنم. در حقیقت اول بازیگر بودم و بعد مجری شدم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که اجرایشان را به عهده داشتم، برنامه «سپید پر رنگ» بود که به صورت زنده روی آنتن می رفت. من در این برنامه علاوه بر اجرا، بازیگری هم می کردم. به همین خاطر حضور در آن برایم تا حدودی جذابیت های بازیگری را نیز به دنبال داشت.

این بازیگر ضمن اشاره به دوری از بازیگری که هدفش بود و ممکن بود با همسو شدن در اجرا این اتفاق برایش بیفتد، افزود: من از همان اول هم پابند اجرا نبودم که بخواهم خود را به آن محدود کنم و نیامده بودم تا یک مجری باقی بمانم. از طرفی معتقدم مجری‌گری کار بسیار سختی است که این موضوع در عمل هم به من ثابت شد.

او در مورد پیشنهادهای اجرایش در همان زمان افزود: بعد از اجرای برنامه سپید پر رنگ با آنکه پیشنهادهای زیادی داشتم، اما تصمیم گرفتم تا دیگر اجرا نکنم، در همین حین در نمایشی به کارگردانی دکتر رفیعی بازی می کردم که آقای صلاحی مرا برای بازی در نقش هاجر سریال پرده نشین انتخاب کردند.

وی ادامه داد: در اصل این اولین سریالی بود که می خواستم بازی کنم، از طرفی هم پرده نشین سریالی است که همه بازیگران آن از بهترین های سینما و تلویزیون هستند و همین موضوع کار را برایم سخت تر می کرد. ترس از دوربین نداشتم و فقط باید به گونه ای با دیگر بازیگران هماهنگ می شدم.

بازیگر نمایش «یرما» درباره تفاوت‌های بین اجرا و بازیگری ادامه داد: بازیگری و اجرا دقیقا مخالف یکدیگرند، به این طریق که در اجرا باید مدام دوربین را ببینی و برای آن بازی کنی، اما در بازیگری نباید دوربین را ببینی و من در اجرا یاد گرفته بودم که ترس از دوربین نداشته باشم.

بازیگر سریال پرده نشین بیان داشت: اوایل که به گروه پیوستم نگران این بودم که نکند بین این همه بازیگر خوب و مطرح نتوانم خود را نشان دهم، اما آنقدر فضای کار خوب و آرام بود و همچنین بازیگرها و کارگردان رفتارهای خوبی با من داشتند که همان اول نگرانی هایم حل شد.

او درباره نقش هاجر گفت: علاوه بر اینکه جسارت و پافشاری های هاجر خیلی به خودم نزدیک است، اما به این خاطر که ما به ازای بیرونی او و خانواده‌اش را در اطرافم خیلی کم دیده بودم، کاراکتر او برایم جذابیت عجیبی داشت که اینها هم ماحصل مشورت هایی است که گروه با هم و کارگردانی کار داشتیم.

رسول زاده که هم اکنون مشغول بازی در یک تئاتر است، ادامه داد: امیدوارم پیشنهادهای بعدی ام به خوبی این سریال باشد چراکه در این کار هم از نظر اخلاقی و هم از نظر حرفه ای بهترین کست در کنار هم قرار گرفته بودند و من به عنوان فردی که اولین کار تصویری ام را انجام می دادم، از کنارشان بودن یاد گرفته و لذت بردم. جالب است بدانید هفته گذشته که بازی ام در این سریال تمام شد، واقعا تا چند روز ناراحت بودم و همین الان هم دلم برایشان تنگ شده و آرزو می کنم تا باز هم با این گروه کار کنم.

او در پایان درباره همکاری با شعیبی گفت: بهروز شعیبی علاوه بر اینکه کارگردان خوبی هست، بازیگری را هم به خوبی می داند و خودش هم بازیگری کرده و همین باعث شده تا حس بازیگرها را حین کار به خوبی درک کند و دست ما را برای پردازش نقش باز بگذارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها