خبرهای جدید از سریال‌های جیرانی، فخیم‌زاده و سیروس مقدم

جایگزین «پرده‌نشین» مشخص شد

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه اول از آغاز پخش سریال «گذر از رنج‌ها» - کاری از فریدون حسن‌پور - پس از سریال «پرده‌نشین» خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۵۷۱
جایگزین «پرده‌نشین» مشخص شد

رحمان سیفی‌آزاد گفت: سریال «پرده‌نشین» تا پایان ماه صفر با بینندگان همراه است و فکر می‌کنم قسمت آخر از این مجموعه، سوم دی ماه پخش شود و پس از آن سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه‌کنندگی علی لدنی، جایگزین «پرده‌نشین» خواهد شد.

او در عین حال درخصوص آخرین روند ساخت مجموعه‌های شبکه اول اعلام کرد: همچنین «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «میکائیل‌» کاری از سیروس مقدم، «قورباغه و قناری‌» ساخته مهدی فخیم‌زاده و «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی از دیگر مجموعه‌های شبکه اول هستند که همه آنها در مرحله تصویربرداری قرار دارند.

/Media/Image/1393/07/22/635489180324023885.jpg

وی در پایان گفت: سریال «میکائیل» سیروس مقدم به‌زودی راهی قشم خواهد شد. همچنین سریال «تعبیر وارونه یک رویا»ی فریدون جیرانی این روزها در کشور ارمنستان در حال تصویربرداری است. تمام سریال‌هایی که در مرحله تصویربرداری هستند پس از آماده شدن، به ترتیب در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرند.

داستان سریال «گذر از رنج‌ها» کاری از فریدون حسن‌پور در حال و هوای دهه 20 می‌گذرد و درباره‌ی زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود و پدرش بار دیگر ازدواج می‌کند.

/Media/Image/1393/04/13/635401066694706755.jpg

به گفته علی لدنی - تهیه‌کننده این مجموعه - گروه تولید بزودی با بهبود شرایط مالی برای گرفتن بخش مربوط به خارج از کشور «گذر از رنج‌ها» راهی کشور قبرس می‌شوند.

پژمان بازغی، بیژن امکانیان، پیام دهکردی، بابک حمیدیان، ماه‌چهره خلیلی، نگین معتضدی، ترلان پروانه، جعفر دهقان ، آزیتا ترکاشوند، مهران رجبی، حسین عابدینی، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی‌بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان‌پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی‌فر از بازیگران سریال فریدون حسن‌پورهستند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها