دکتر علی‌اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در جمع مدیران شبکه سه سیما از ادغام دو شبکه «نمایش» و «تماشا» با یکدیگر و جایگزین شدن شبکه تازه تاسیس «افق » به جای شبکه های جام جم در گیرنده های داخل کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۰۷۳
شبکه‌های تماشا و نمایش ادغام می شوند

پورمحمدی که امروز نخستین اقدامات خود را به عنوان معاون سیما اعلام می کرد، گفت که ادغام دو شبکه تماشا و نمایش در راستای برنامه‌ریزی افزایش کیفیت در شبکه های سیما انجام می شود.

وی افزود: با ادغام شبکه تماشا در شبکه نمایش، فرصت حضور شبکه نسیم در گیرنده‌های دیجیتال که مورد درخواست مردم سراسر کشور است فراهم خواهد شد.

معاون سیما با اشاره به اینکه شبکه‌های نسیم و افق در حال حاضر تنها در تهران قابل دریافت است، گفت: با توجه به درخواست بینندگان سیما در دیگر نقاط کشور در آینده شبکه‌های جام جم که مخاطب برون‌مرزی دارند از گیرنده‌های دیجیتال حذف و شبکه افق جایگزین می‌شود.

دکتر پورمحمدی در ادامه با تأکید بر ضرورت اهتمام ویژه به صرفه‌جویی از مدیران شبکه‌های سیما خواست داوطلبانه برنامه‌های پرهزینه، کم اثر و کم‌بیننده را از جدول برنامه‌ها حذف و برای کوچک‌سازی شبکه نیز کار کارشناسی کنند و آثار و نتایج آن را پیش‌بینی و بررسی کنند.

معاون سیما بررسی مشکلات مالی شبکه‌ها و اقدام برای کاهش رفع آن را ضروری دانست و همکاران را به هم‌اندیشی در این خصوص دعوت کرد.

معاون سیما بر ضرورت تولید برنامه‌های کیفی و بازپخش آثار مفید و موثر تلویزیونی تأکید کرد.

دکتر پورمحمدی همچنین تلاش موثر همکاران سیما را برای افزایش جذابیت‌های برنامه‌سازی و حفظ بینندگان و جذب مخاطبان جدید خواستار شد و گفت: شبکه های تلویزیونی باید با تولید آثار کیفی و تأثیرگذار به روزهای پربیننده خود بازگردند.

معاون سیما با قدردانی از تلاش و زحمات مدیر شبکه سه سیما و دیگر مدیران و همکاران شبکه، مدیر این شبکه را مدیری متعهد و توانا توصیف کرد.

در ادامه این نشست مدیر شبکه سه سیما در سخنانی با قدردانی از توجه معاون سیما، گفت: مدیران این شبکه به کیفی کردن برنامه‌ها و ارزان‌سازی با تأکید بر حفظ کیفیت، استفاده کیفی از آرشیو، تکرار برنامه های مفید و موثر توجه دارند.

در ادامه این نشست برخی از مدیران شبکه‌های سیما دیدگاه‌ها و انتظارات خود را بیان کردند.

بازتعریف شبکه‌ها، خرید برنامه‌های تأمینی، بازگشت طنز به شبکه سه، تغییر زمان پخش برنامه‌ها بر مبنای اثرگذاری آن و توجه به رقابت سالم بین شبکه ها خصوصا در جذب مشارکتها و مأموریت کاری از جمله دیدگاهها و انتظارات مطرح شده بود. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ا ب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
۰
۰
بهتره همه شبكه ها با ای فیلم شریك بشین درامدتون خوب میشه در ضمن فقط برنامه نود بیشتر از كل شبكه ها درامد دارد
محمد ناصر محمد اسماعیلی. دالرعباده یزد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
سلام ،چرا قراره شبكه پرمخاطب و جذاب تماشا را حذف كنید ،بجایش می توانید آی فیلم پر تكرار رو حذف كنید كه تا حالا تب سرد3و خط قرمز 4بار از این كانال پخش شده ویا العالم و پرس تی وی و بازار حذف كنید لطفا این شبكه حذف نكنید
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
لطفا این دو شبكه رو نه حذف و نه ادغام كنین چون هر دو از شبكه های هستند كه بیشتری بیننده رو دارن به جاش شبكه جدید افق و مستند رو یكی كنین چون هر دو مستند پخش میكنن و یا شبكه شما و سلامت رو چون همین چند وقت قبل دیدم شبكه سلامت داره سریال كلید اسرار پخش میكنه!!!! حذف شبكه جام جم هم خوبه
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
۰
۰
بجای ادغام شبكه ها ی مورد نیاز جوانان ، شبكه های بی محتوی را حذف كنید
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
۰
۰
كل صدا و سیما یه شبكه درست و حسابی داشت اونم جام جم بود كه حذفش كردند ! هر دم ازین باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد !

نیازمندی ها