دنیا فنی زاده عروسک گردان "کلاه قرمزی" درباره تازه ترین وضعیت ضبط این مجموعه گفت: از نوروز پاسال که مجموعه "کلاه قرمزی" را ضبط کردیم تا الان ضبط تازه ای نداشتیم اما منتظرم که هماهنگی‌های تولید سری جدید کار انجام شود تا انشاا.. برای نوروز آینده سری تازه این کار را داشته باشیم.
کد خبر: ۷۴۳۷۱۶
منتظر آغاز ضبط «کلاه قرمزی» برای نوروز ۹۴ هستیم

* پیشنهاد قابل تأملی برای عروسک گردانی نیست

این عروسک گردان با بیان اینکه کار عروسکی در تلویزیون کم شده، ادامه داد: برای عروسک گردانی پیشنهاد قابل تاملی که واقعا بشود برای آن وقت گذاشت نداشته ام. طبیعی است در شرایطی که عمده اولویت تلویزیون بر سریال سازی و تله فیلم سازی است و کمتر به آثار عروسکی پرداخته می‌شود؛ اینکه مجموعه های عروسکی خوب هم نداشته باشیم عجیب نیست.

/Media/Image/1392/06/15/635140740099351141.jpg

* هنرمند تئاتر عروسکی کم نداریم اما برنامه ریزی نه!

این عروسک گردان باسابقه افزود: تازه اگر هم کار عروسکی باشد حداقل بودجه برایش درنظر گرفته می‌شود. ما هنرمند تئاتر عروسکی کم نداریم و همین طور عروسک گردانهای باقابلیتی که اگر برنامه ریزی درست برای استفاده از آنها داشته باشیم می توان ساعات زیادی از تلویزیون را برای استفاده از تواناییهای آنها سود جست.

وی ادامه داد: همین که هنوز که هنوز است "کلاه قرمزی" مخاطب دارد یا "شهر موشها" مخاطبان را به سینماها می آورد یعنی اینکه از قابلیتهای آثار عروسکی چنان که باید استفاده نشده است. اینکه از چنین قابلیتهایی استفاده نمیشود جای بحث دارد. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها