خداحافظی با مدیری که دو موبایل داشت

برنامه‌های مورد علاقه مدیر سابق شبکه یک

در دیدار پورمحمدی و فرجی اعلام شد:

کاهش پخش آگهی‌های بازرگانی تلویزیون

معاون سیمای رسانه ملی گفت: سیاست سازمان کاهش پخش آگهی بازرگانی است .
کد خبر: ۷۴۲۵۲۵
کاهش پخش آگهی‌های بازرگانی تلویزیون

دکتر علی اصغر پورمحمدی در نشستی با مدیران شبکه یک گفت : باید ساخت سریال ، تله فیلم و برنامه‌های کم محتوا و کم مخاطب متوقف و در صورت نیاز، پخش برنامه‌های پرمخاطب و جذاب تکرار شود .

معاون سیمای رسانه ملی در دیدار با مدیران شبکه یک بر لزوم تحول و پویایی برنامه های سیما تاکید کرد .

پورمحمدی در نشستی که صبح امروز سه شنبه با مهدی فرجی مدیر شبکه یک و مدیران گروه های این شبکه برگزار شد ، از زحمات مدیر شبکه یک و مدیران برنامه ساز برای تولید برنامه های پرمحتوا قدردانی و بر ادامه تولید برنامه های جذاب و مورد نیاز مخاطبان تاکید کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دکتر سرافراز ریاست محترم سازمان کاهش پخش برنامه های مشارکتی و آگهی های بازرگانی است ، بر اجرای این سیاست در شبکه های سیما تاکید کرد . پورمحمدی در ادامه پخش برنامه های تکراری اما جذاب را مهمتر از ساخت برنامه های خنثی دانست و گفت: باید ساخت سریال، تله فیلم و برنامه های کم محتوا و کم مخاطب متوقف و در صورت نیاز، پخش برنامه های پرمخاطب و جذاب تکرار شود .

مهدی فرجی مدیر شبکه یک نیز در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از انتصاب پورمحمدی به معاونت سیما گزارشی از عملکرد مدیران گروههای شبکه یک به وی ارایه کرد. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
۰
۰
آقای دكتر پورمحمدی با آمادن شما به سیمای جمهوری اسلامی ایران نور امیدی در دل تمام برنامه سازان روشن شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها