محمد حسین لطیفی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» را کلید زد.
کد خبر: ۷۳۹۲۶۶
«اسب سفید پادشاه» فیلم جدید الناز شاکردوست

نقش اصلی این فیلم را الناز شاکردوست بازی می کند که این روزها جلوی دوربین است. «اسب سفید پادشاه» یکی از طرح های قدیمی محمد حسین لطیفی است که قرار بود سالها قبل با عنوان «دختری برای تمام فصول» ساخته شود. فیلمی که 6 سال قبل با انتخاب بازیگران تا پای کلید خوردن هم رفت اما در نهایت ساخت آن به تعویق افتاد. لطیفی به تازگی پروانه ساخت این فیلم با نام «اسب سفید پادشاه» را دریافت کرده و یک هفته ای است آن را جلوی دوربین برده است. این دومین همکاری شاکردوست و لطیفی بعد از سریال «قلب یخی» است.

به غیر از شاکردوست در این فیلم فرهاد قائمیان و مجید یاسر نیز حضور دارند. فیلمبردار فیلم لطیفی ابراهیم غفوری است و گروه این روزها در لوکیشنی در تهران مشغول فیلمبرداری هستند. «اسب سفید پادشاه» قرار است برای نمایش در جشنواره سی و سوم فجر آماده شود.

فیلمنامه این فیلم را لطیفی به نگارش درآورده و خود تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. این جدیدترین فیلم سینمایی محمد حسین لطیفی بعد از 4 سال دوری از سینماست. «پاریس تا پاریس» (1389) آخرین فیلم سینمایی این کارگردان است که در فرانسه و ایران ساخته شد. پروانه ساخت این پروژه اواخر شهریور ماه امسال صادر شد. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
طناز
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
الناز من13سالم وخیلی دوست دارم
مبین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
۰
۰
من بازی خانم شاكردوست رو دوست دارم .

نیازمندی ها