همه قدر لبخند شما را می‌دانند

دلنوشته «رضا کیانیان» برای ظریف

رضا کیانیان با اظهار تأسف فراوان از درگذشت دو هنرمند جوان مرتضی پاشایی و مجید بهرامی از مسئولان خواست نسبت به «سونامی سرطان» که گریبان‌گیر جامعه شده است، سکوت نکنند.
کد خبر: ۷۳۸۸۹۶
واکنش رضا کیانیان به «سونامی» سرطان

این بازیگر که این روزها با بازی در نمایش «مردی برای تمام فصول» روی صحنه تالار وحدت است، شامگاه شنبه 24 آبان‌ماه با یادی از مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان و با اظهار تأسف از درگذشت مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما این دو ضایعه را به جامعه هنری تسلیت گفت.

کیانیان در سخنانی کوتاه از مسئولان کشور درخواست کرد گزارشی را درباره دلایل سونامی سرطان که گریبان‌گیر جامعه شده است، ارائه کنند و این وضعیت را با سکوت برگزار نکنند.

به گزارش ایسنا، مرتضی پاشایی خواننده جوان پاپ روز جمعه 23 آبان‌ماه براثر بیماری سرطان درگذشت و به فاصله یک روز بعد مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما نیز پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسماعیل
United States
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
موارد سرطان از نظر من:به غیر از امواج ماهواه ای كه به بحث سیاسی تبدیل شده.1-لوازم آرایشی2-افزایش مصرف فست فود3 -نوشابه های گاز دار3 -چیپس .پفك اسمارتیز.پودر شربت.رنگهای شیمیایی4-الودگی هوا 5-الودگی آبها به خصوص زیر زمینی در اطراف شهرها و رودخانه و سدها كه زباله و فاضلابها و سموم آفات نباتی و كود شیمیایی وارد آنها میشود مانند برنجكاری در حاشیه زاینده رود5-دكلهای مخابراتی كه در منزل برخی افراد سود جو نصب و تا شعاع 10 همسایه از این امواج متضرر میشوند6-روغن نباتی و سرخ كردنی كه بدون كنترل وارد بازار میشوند و یك مهر استاندارد با پول خریدن زدن روش7-كنسرویجات8-لبنیات با افزودنی و نگهدارنده ها مانند روغن پالم و وایتكس9-و بیشترین عامل سرطان در كشور متاسفانه وزارت بهداشت و استاندارد هستند كه پول میگیرند و مهر میزنند . جالب اینجاست اداره استاندارد قبلا پر از اشكال بود .حالا شده خصوصی یعنی پول بیار علامت استاندارد بخر وزارت بهداشت نظارت كامل نداره یا اینكه ماموراش كوتاهی می كنند. متاسفانه رسانه ملی به جای خبر رسانی و تلاش برای سلامت جامعه چی توز و پفك و چیپس تبلیغ میكنه

نیازمندی ها