40قسمت از تصویربرداری سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی به پایان رسیده است.
کد خبر: ۷۳۸۰۱۶
اوایل بهمن از «شمعدونی»رونمایی می‌شود

این خبر را چگینی اعلام کرد و گفت: تاکنون 40 قسمت از کل تصویربرداری سریال «شمعدونی» به پایان رسیده است و گروه مشغول تصویربرداری 10 قسمت پایانی هستند؛ ضمن این‌که شهرام کیور به طور همزمان، تدوین مجموعه را انجام می‌دهد.

او همچنین در مورد زمان پخش این سریال گفت: بر اساس زمان‌بندی انجام شده این سریال تا اواخر دی یا اوایل بهمن آماده پخش می‌شود.
چگینی افزود: تاکنون همه بازیگران اصلی این سریال، مقابل دوربین رفته‌اند و بازیگر جدیدی به این مجموعه اضافه نخواهد شد.
این تهیه‌کننده درباره لوکیشن‌های این سریال یادآور شد که 45درصد از لوکیشن‌های «شمعدونی» در خانه شخصیت‌های اصلی بازیگران است؛ ضمن این‌که فضای این مجموعه آپارتمانی، شبیه آنچه در «ساختمان پزشکان» دیدیم نیست.
سریال «شمعدونی» دارای 50قسمت 40دقیقه‌ای و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، در حال ساخت است. تصویربرداری این سریال از اواخر سال گذشته شروع شد و قبل از این اعلام شده بود که در ماه رمضان آماده پخش است، اما این اتفاق نیفتاد و تهیه‌کننده آن در جواب این سؤال که علت تأخیر پخش این سریال چیست، گفت: به درخواست ما از پخش شبکه 3 در آن زمان، سریال پخش نشد و همچنین به دلیل ایام عزاداری محرم و صفر، پخش «شمعدونی» به تعویق افتاد، ولی تا اواخر دی یا اوایل بهمن به طور حتم روی آنتن می‌رود.
تهیه‌کننده سریال «پژمان» متذکر شد: این مجموعه، کاری کمدی با مایه‌های خانوادگی به حساب می‌آید و داستان آن درباره دو خانواده است که عطا و هوشنگ، سرپرستی آن‌ها را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که او را بسیار عزیز و دوست‌داشتنی می‌پندارد، اما فرزندش کودکی کنجکاو است.... بنیان قصه «شمعدونی» هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.
آتنه فقیه‌نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی‌مرادی، حسن معجونی، رؤیا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی، محمد نادری و ویدا جوان از بازیگران سریال جدید سروش صحت هستند.
نویسندگان این مجموعه تلویزیونی، سروش صحت و ایمان صفایی هستند؛ همچنین مهراب قاسمخانی طراحی صحنه سریال «شمعدونی» را به عهده دارد و پیمان قاسمخانی به عنوان مشاور در کنار سروش صحت حاضر است.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها