مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» با حضور علیرضا خمسه در نقشی متفاوت، رامبد جوان و دیگر بازیگران این سریال به همراه 25 شخصیت عروسکی به زودی وارد بازار می شود.
کد خبر: ۷۳۷۱۶۹
گریم «علیرضا خمسه» در نقش مادربزرگ/ عکس

مجموعه «کوچه مروارید» ساخته سعید سالار زهی ویژه مخاطبین کودک و نوجوان و خردسالان با 25 شخصیت عروسکی و 5 بازیگر سینما به زودی وارد بازار می شود.

این مجموعه در سه بخش برای مخاطبین کودک و نوجوان با عنوان «کوچه مروارید»، ویژه خردسالان با عنوان «نی نی مروارید» و در بخش بعدی در گفتگویی با والدین و سرپرست بچه ها تولید شده است.

در این سریال 25 کاراکتر عروسکی به همراه 5 بازیگر سینما حضور دارند. که از جمله آنها می توان به رامبد جوان، علیرضا خمسه، آناهیتا همتی، عارف لرستانی و هستی محمایی اشاره کرد.

خمسه در «کوچه مروارید» در نقش زنی شمالی به نام " مارجان" (عروسکانسان ) بازی کرده که مادر بزرگ داداشی (عروسک) و مادر هیبت خان (عارف لرستانی)است.

«کوچه مروارید» به عنوان یکی از بزرگترین و برجسته ترین سریال های عروسکیزنده به همراهی کاراکتر های عروسکی همچون دارچین ، جناب خان ، آق یاتاقان ، یه پارچه آقا و... برای کودکان و نوجوانان تولید شده است.

صداپیشه های این مجموعه عباتند از:محمد بحرانی، کاوه توکلی، مهدی شاه پیری، مارال حاجی زاده، آذین رئوف، لیلی رهنما، آرش صادقیان، محمد عسگری، محمد لقمانیان، اردشیر منظم، آزاده مویدی فر، مرتضی مشکات، علیرضا ناصحی، محمد نادری، مهران نائل و محمدرضا هدایتی.

همچنین از عروسک گردانان «کوچه مروارید» نیز می توان به :مینا اعلمی، آذر اخوت، مهدی برقعی، شیما بخشنده، مهتاب تبریزی، مهناز خطیبی، حامد ذبیحی، مهرانه زرگر، بنفشه صمدی، همایون فربود، حسین نعیمی ذاکر و نگین یراقی اشاره کرد. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها