رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان صدا و سیما،حکم انتصاب رئیس رسانه ملی را قرائت کرد.
کد خبر: ۷۳۷۱۶۲
سرافراز معارفه شد ضرغامی تکریم

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ سپس دکتر محمد سرافراز در این مراسم حکم انتصاب خود را از آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری دریافت کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما گفت: از زحمات این سازمان عظیم مخصوصاً در این ایام به سبب انعکاس مراسم پرشور عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی می کنم.

آیت الله محمدی گلپایگانی گفت: این مراسم امسال بهتر از هر سال به نحو خوبی منعکس شد و خبرهایی که از گوشه و کنار به ما می رسد حاکی از این است که این مراسم چه در داخل و چه در خارج کشور مورد توجه مردم قرار گرفت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: از این سازمان و جناب مهندس عزت الله ضرغامی تشکر می‌کنم و امیدوارم رییس جدید آقای دکتر سرافراز هم بهتر و بیشتر در این راه کوشا باشد.

در این مراسم علاوه بر چهره های فرهنگی و هنری؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت، معاون اول قوه قضاییه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شماری دیگری از مقامات لشکری و کشوری حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها