دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما در ارزیابی خود از رئیس جدید رسانه ملی اظهار داشت: آقای سرافراز گزینه بسیار خوبی است. امیدواریم اشکالاتی که در دوره آقای ضرغامی بود در دوره آقای سرافراز با تدبیر وی به خصوص در حوزه سیاسی و حوزه تولید سیما حل شود.
کد خبر: ۷۳۶۸۷۵
سرافراز رئیس بسیار مطلوبی برای رسانه ملی است

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنین با بیان اینکه برای معرفی وزیر علوم باید اعتدال به معنای واقعی کلمه اتفاق بیفتد، اظهار داشت: نباید نظرهای سیاسی و حاشیه‌ساز مورد توجه قرار گیرد؛ در این زمینه این مهم است که نباید ما بیش از این وزارت علوم را معطل افراد نگه داریم.

شجاعی ‌کیاسری با تأکید بر اینکه هر چه زودتر باید تکلیف وزارت علوم مشخص شود، گفت: حیف است در زمان تحصیل دانشجویان، وزارت علوم با سرپرست اداره شود؛ وزارت علوم به اندازه کافی مشکلات برای عقب‌ماندگی دارد و این تأخیرها نیز حتما کارهای زمین مانده این وزارتخانه را بیشتر می‌کند.

وی از لزوم معرفی گزینه‌ای برای وزارت علوم سخن گفت که ضمن دارا بودن مقبولیت بین دانشجویان و دانشگاهیان، توانایی اداره مجموعه عظیم دانشگاهی کشور را نیز دارا باشد.

«وزیر پیشنهادی علوم باید بین نمایندگان مجلس نیز مقبولیت لازم را دارا باشد. قرار نیست ما مشکل برخی افراد را حل کنیم تا وزیر شوند بلکه وظیفه ما این است که مشکل وزارت علوم را حل کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها