یادداشتهایی دربدرقه ضرغامی -23

سربلند در آزمون سخت

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند امیر رضا خادم قهرمان سابق کشتی جهان اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۴۵
سربلند در آزمون سخت

طی 10 سالی که مهندس ضرغامی به عنوان رئیس سازمان صداوسیما فعالیت کردند، مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش کشیدند.

در ارزیابی عملکرد ایشان باید دو نکته بسیار اساسی را در نظر داشت. از یک سو رسانه ملی باید ارزش اجتماعی، بومی، فرهنگی و اعتقادی را که در جامعه ایران نهادینه شده است رعایت می‌کرد و سنت‌های نیک جامعه ما را ترویج می‌دادند و از سوی دیگر باید با نگاهی پیشرو، شرایط امروز جامعه و جهان در نظر گرفته می‌شد. در حالی که رسانه‌های مختلف به عنوان رقیب رسانه ملی پای‌به عرصه گذاشته‌اند، صداوسیما باید با ایجاد جذابیت‌ها و تمهیدات خاص، نیاز اقشار مختلف جامعه با سلیقه‌ها و در سن‌های مختلف را برطرف می‌کرد.

مجموع این دو مساله باعث می‌شود که اداره سازمان صداوسیما، دشواری‌ها و ظرافت‌های خاصی داشته باشد و باعث شود رئیس این سازمان بزرگ، مسئولیت سنگینی داشته باشد. با نگاهی به کارنامه مهندس ضرغامی در طول ده سالی که ایشان اداره سازمان صدا وسیما را برعهده داشتند، می‌توان گفت که نه‌تنها نمره قبولی گرفتند که از این آزمون سخت و طاقت‌فرسا، سربلند و روسفید بیرون آمدند. امیدوارم که بعد از این در هر پست دیگری هم که مشغول به خدمت شوند، موفق و سربلند باشند.

امیررضا خادم / قهرمان سابق کشتی جهان و مشاور وزیر ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها