ارزیابی کارشناسان از عملکرد 10ساله ضرغامی

صفار هرندی :جسارت ضرغامی در برخی مواقع مثال زدنی است

یادداشتهایی دربدرقه ضرغامی -15

موفق در حوزه شهری

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند مرتضی طلایی‌ نایب رئیس‌ شورای شهر تهران اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۲۱
موفق در حوزه شهری

صدا و سیما دانشگاهی است که رسالت سنگینی بر عهده دارد. خوشبختانه در سال‌های اخیر، شاهد کمی و رشد کیفی سازمان صدا و سیما بوده‌ایم. به اعتقاد من، رسانه ملی توانسته است بین مجموعه انتظاراتی که در جامعه وجود دارد و امکاناتی که در اختیار دارد، تعامل خوبی ایجاد کند.

این روزها سطح انتظارات جامعه و دستگاه‌های مسئول از صدا و سیما بالاست و در واقع، همه از صدا و سیما انتظار دارند که اخبار آنها را منعکس کند و برنامه‌های مختلف آنان را پوشش دهد.

اما با وجود انواع و اقسام انتظارهای کوچک و بزرگ، صدا و سیما بخوبی توانسته است این انتظارهای متنوع را مدیریت کند و با محدودیت بودجه‌ای که دارد، برنامه‌های شایسته‌ای را منعکس کند.

همچنین نباید از یاد ببریم که با وجود هجمه رسانه‌های غربی و بودجه‌های سنگینی که این رسانه‌ها در اختیار دارند، صدا و سیما در مقابل این هجمه‌ها نیز توانسته است عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد.یعنی اگر ظرفیت صدا و سیما و پولی را که در اختیار این سازمان قرار داده می‌شود، با همدیگر مقایسه کنیم، می‌بینیم این رسانه بخوبی توانسته است هم در مقابل هجمه رسانه‌های معاند بایستد و هم برنامه‌های با کیفیتی را به شهروندان ارائه دهد.از طرف دیگر، آقای ضرغامی نیز از نیروهای انقلابی، ولایی و ارزشی در نظام جمهوری اسلامی هستند که شاخصه‌های ارزشمند فراوانی دارند و حضور و نقش ایشان به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما، در رسیدن به این موفقیت‌ها، غیرقابل انکار است.

مرتضی طلایی‌ / نایب رئیس‌ شورای شهر تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها