ارزیابی کارشناسان از عملکرد 10ساله ضرغامی

صفار هرندی :جسارت ضرغامی در برخی مواقع مثال زدنی است

یادداشتهایی در بدرقه ضرغامی -12

نگرش مثبت به ورزش

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند محمدرضا داورزنی‌ رئیس فدراسیون والیبال اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۱۸
نگرش مثبت به ورزش

سازمان صدا و سیما در مدت ریاست مهندس ضرغامی پیشرفت خوبی در روند تولید برنامه‌های هدفمند در زمینه‌های مختلف داشت و این موضوع در ورزش نمو و پیشرفت زیادی داشت.

نگرش مثبت مهندس ضرغامی به ورزش به عنوان پدیده‌ای برای سرگرمی و نشاط اجتماعی و بها دادن به رشته‌هایی چون والیبال، بسکتبال و کشتی و دیگر ورزش‌های غیرفوتبالی، موجب کمک و حمایت از این رشته‌ها و جذب حامی مالی و مشارکت بخش خصوصی در این رشته‌ها شد. افزایش تولید تعداد برنامه تخصصی ورزشی و همچنین راه اندازی شبکه ورزش سیما از بارزترین اقدامات وی در زمان مسئولیتش بود. این روند در سال 93 شیب صعودی بیشتری پیدا کرد و به جایی رسید که این سازمان با توجه به لزوم پخش مستقیم مسابقات تیم‌های سطح یک لیگ جهانی با سرمایه‌گذاری میلیاردی اقدام به خرید و تهیه تجهیزات پخش مستقیم اچ‌دی کرد. گرچه برای نخستین بار بود که این سیستم در ایران مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، ولی عملکرد این سازمان در این مسابقات مورد تحسین و رضایت کامل fivb قرار گرفت. من از جانب خود و خانواده بزرگ والیبال از زحمات و حمایت‌های ایشان در طول دوره پر فروغ ریاستشان در سازمان مهمی چون صدا و سیما تشکر و قدردانی می‌کنم و برای ایشان موفقیت و بهروزی هر چه بیشتر در مسئولیت‌های آینده را آرزومندم.

محمدرضا داورزنی‌ /‌ رئیس فدراسیون والیبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها