ارزیابی کارشناسان از عملکرد 10ساله ضرغامی

صفار هرندی :جسارت ضرغامی در برخی مواقع مثال زدنی است

یادداشتهایی دربدرقه ضرغامی -9

آن کلیپ خاطره‌انگیز

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند حسین رضازاده ‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اینگونه برایمان نوشت:
کد خبر: ۷۳۵۶۱۵
آن کلیپ خاطره‌انگیز

مهندس ضرغامی برای من قبل از هر چیز یادآور آن کلیپ به یادماندنی است که ده سال پیش در اوج دوران قهرمانی برایم ساخته شد.

آن کلیپ که به بیانات رهبر معظم انقلاب مزین شده بود و حاج سلیم موذن‌زاده اردبیلی هم در آن مداحی می‌کرد، با دستور مستقیم مهندس ضرغامی ساخته شد و ایشان شخصا خودشان پیگیر نحوه ساخت آن بود. تمام صحنه‌های آن کلیپ با نظر ایشان کنار یکدیگر قرار گرفت و درنهایت هم کاری ارزشمند و با کیفیت از آب درآمد.

با گذشت سال‌ها هنوز هم هر زمان آن کلیپ زیبا را تماشا می‌کنم حال و هوای روزهای پرشور قهرمانی در من زنده می‌شود؛ روزهایی که با کسب هر مدال جهانی و المپیک، دل مردم را شاد می‌کردم.

این فقط یک نمونه کوچک از لطف مهندس ضرغامی به بنده بود. ایشان همیشه به قهرمانان ورزشی لطف داشته و دارند و در دوره پربار حضورشان در صداوسیما، با حمایت‌های همه جانبه از جامعه ورزش میراث ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند.

ایشان به عنوان کسی که خودش علاقه‌مند به ورزش است، درک درستی از اهمیت و نقش ورزش در جامعه دارد و با همین نگرش، با تمام توان از ورزشی‌ها حمایت کرد تا ورزش در دوبخش قهرمانی و همگانی نقشی اثرگذار و پررنگ میان جوانان این مرز و بوم داشته باشد.

بنده خدمت مهندس ضرغامی پس از ده سال خدمت صادقانه در سازمان صداو سیما خسته نباشید می‌گویم و برای ایشان در مسئولیت‌های بعدی‌شان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

حسین رضازاده ‌/‌ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها