در هر خانه ای بعد از قرآن و حافظ یک مارمولک هم هست!

پرستویی: قبل از «میهمان داریم» دو سال خودسازی می‌کردم

نشست فیلم سینمایی «میهمان داریم» عصر روز گذشته در مرکز همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی با حضور پرویز پرستویی، محمد مهدی عسگرپور، منوچهر محمدی، محمد و مهدی صادقی بازیگران فیلم برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۲۸۷۴
پرستویی: قبل از «میهمان داریم» دو سال خودسازی می‌کردم

«میهمان داریم» قصه یک خانواده است که با مصائب جنگ دست و پنجه نرم می کنند و درگیر آن هستند.

پرویز پرستویی در این ارتباط گفت: من همیشه عرق و علاقه خاصی به چنین موضوعاتی دارم چرا که یک ایرانی هستم. این 8 سال را نمی توان فراموش کرد. شاید به زعم خیلی ها نخ نما شده است اما من اینگونه فکر نمی کنم. هر بار به چنین موضوعاتی فکر میکنیم و به دورن آنها می رویم بدرد روزگار امروزمان می خورد.

وی افزود: هر از گاهی که شاید دچار زیاده خواهی و یا درگیر مسائل شخصی می شویم بد نسیت به این افراد فکر کنیم به کسانی که زندگی خود را برای این مرز و بوم گذاشته اند.

پرستویی با اشاره به حضورش در فیلم «میهمان داریم» عنوان کرد: خوشحالم در فیلمی از محمد مهدی عسگرپور حضور داشتم. البته همکاری من با منوچهر محدی به زمان مجموعه تلویزیونی «خاک سرخ» بر می گردد. به عقیده من این تهیه کننده خودش به تنهایی یک اتاق فکر است.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم سابقه داشته باشد که تهیه کننده ای قبل از اینکه فیلمنامه فیلمی نوشته شود با بازیگر آن صحبت کند. آقای محمدی برای فیلم «مارمولک» قبل از نوشتن فیلمنامه برای بازی با من صحبت کرد. او برایم گفت ما یک داستان داریم که قرار است در آن یک دزدی، آخوند شود. او بسیار خوش فکر است.

این بازیگر سینما تاکید کرد: خدا شکر حالا همه ما می دانیم درباره فیلمی صحبت می کنیم که فکر می کنم در هر خانه ای بعد از قرآن و حافظ یک مارمولک هم هست.

وی درباره بازی در فیلم «میهان داریم» گفت: من قبل از این فیلم دو سالی بود از سینما کناره گیری کرده بودم و به نوعی مشغول خودسازی بودم. وقتی قصه «میهمان داریم» مطرح شد به دلیل اعتقاد قلبی که به چنین موضوعاتی دارم، آن را پذیرفتم. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها