اختتامیه جشنواره فیلم های موبایلی «گزارش یک نگرانی» عصر جمعه با حضور شهاب مرادی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری و حجت الاسلام مهدی خاموشی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۱۲۹۶
قدردانی شهاب مرادی از «فردوسی پور» و «رامبد جوان»/ تصاویر

در ابتدای این مراسم اشکان خطیبی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت گفت: این روزها خشونت در شهرها باعث دلخوری همه ما شده است، اما یک دلخوری دیگر هم هست که ما را نگران می کند. جهان امروز با بحران انرژی و بحران آب روبروست و این بحران‌ها بسیار جدی است. ما مردم خوبی هستیم که به صدای شرشر آب علاقه داریم و این جشنواره در واقع رویدادی است که گزارش نگرانی بحران آب را به ما یادآور می شود.

http://namehnews.ir/files/fa/news/1393/8/3/30766_720.jpg

http://namehnews.ir/files/fa/news/1393/8/3/30775_318.jpg

http://namehnews.ir/files/fa/news/1393/8/3/30758_668.jpg

http://namehnews.ir/files/fa/news/1393/8/3/30771_539.jpg

در ادامه یک ویدئو از عادل فردوسی پور مجری برنامه «۹۰» پخش شد که به صورت خودجوش در برنامه های خود از بحران آب صحبت کرده است.

شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تندیس این جشنواره را به عادل فردوسی پور اهدا کرد. فردوسی پور در هنگام دریافت این جایزه گفت: کاری که من در برنامه خود برای بحران آب انجام دادم یک حرکت خودجوش بود و از همه به خاطر اینکه این حرکت را دیدند تشکر می کنم. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا بحران آب از بین برود. (سینماپرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها