راه‌های شکست نخوردن از مجری برنامه «نود»

چهار نقطه ضعف عادل فردوسی‌پور

طی هفته های اخیر بحث های مطرح شده میان فدراسیون فوتبال و رسانه ملی مبنی بر حق پخش تلویزیونی رقابت های فوتبال داخلی به اوج خود رسیده و همین موضوع نیز موجب شده تا فدراسیون فوتبال اجازه ورود دوربین های صدا و سیما را به ورزشگاه ها ندهد.
کد خبر: ۷۳۰۹۰۲
سوژه داغ فردوسی پور برای 90 این هفته

بر همین اساس در هفته گذشته دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر ضبط تلویزیونی نشد و دیدارهای استقلال و پرسپولیس نیز بر خلاف روال معمول به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش نشد.

همین موضوع موجب شده است تا اخیرا در شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر عدم پخش برنامه 90 در هفته آینده در واکنش به مخالفت فدراسیون فوتبال با پخش زنده دیدارهای لیگ برتر مطرح شود.

این در شرایطی است که هفته آینده برنامه 90 همچون هفته های گذشته پخش خواهد شد و گفته می شود عادل فردوسی پور درباره موضوع حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ برتر با کارشناسان بحث کند.

باید دید عادل که همیشه بالای سر خود حضور دو الهه عدالت را احساس می کند، آیا می تواند در میانه جنگ فدراسیون فوتبال و سازمان متبوعش طرف حق و انصاف را بگیرد یا خیر؟


شک نکنید که برآیند برنامه 90 این هفته تاثیر بسیاری بر جذب مخاطبان بیشتر و یا ریزش شدید انها خواهد داشت. پس با هم به انتظار دوشنبه آینده می نشینیم تا به حرکت عادل بر روی لبه تیغ نمره بدهیم. (جام)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها