مستند «رو در رو با شیطان»، امشب ساعت 19:40 دقیقه از شبکه یک بازپخش می‌شود.
کد خبر: ۷۳۰۴۳۵
پخش مستند «رو در رو با شیطان» از شبکه یک

«رو در رو با شیطان»، روایتی از نبردهای مستقیم ایران و امریکا در جنگ تحمیلی بویژه در 2 سال آخر جنگ است که برای نخستین بار در آن از 6 بار سیلی ایران به آمریکا در خلیج فارس پرده برداشته شد.
این مستند از سری مستندهای سه گانه برنامه ثریا درباره نیروی دریایی کشورمان است که بعد از مستند اول یعنی «شکار روباه» (دستگیری نیروهای دریایی انگلیسی) از شبکه یک پخش شد و در هفته آتی بخش سوم این 3 گانه پخش خواهد شد.
در این مستند که بخش دوم این سه گانه است، نگاه ویژه‌ای به نقش شهید نادر مهدوی و بیژن گرد که از شهدای نبرد مستقیم با امریکا در دریا هستند شده است و با هدف بیان ویژگی‌ها و ناگفته‌های عملیات و اقدامات نیروی دریایی در جنگ تحمیلی ساخته و پخش می‌شود.
این مستند با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد و با ارسال حدود 3 هزار پیامک متنی و ابراز احساسات مردم، یک رکورد در ابراز احساسات مردمی در مورد مستندهای بلند به حساب آمد. رسانه‌ها چندی پیش نیز از پیامک حاتمی کیا به سردار تنگسیری، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر دادند که بعد از دیدن این مستند ارسال کرده بود. کارگردان کشورمان نوشته بود: برادرم سردار تنگسیری! فیلم رو در رو با شیطان را دیدم. همچنان مبهوت ایمان و ثبات قدمتان هستم. دعا کنید خدا قدرتی به این سرباز فیلمساز بدهد تا بتواند این عظمت شما را تصویر کند. التماس دعا. حاتمی کیا. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها