سام درخشانی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی پیوست. پیش از این قرار بود مجید مظفری در این سریال نقشی را که به درخشانی سپرده شده است، بازی کند.
کد خبر: ۷۲۹۰۶۷
سام درخشانی به  «همه چیز آنجاست» پیوست

داوود هاشمی، تهیه‌کننده همه چیز آنجاست در این‌باره گفت: درخشانی در این سریال قرار است نقش مردی به نام فانی را بازی کند که در قصه دارای فرزند کوچکی است، به همین دلیل باید از بازیگر جوان‌تری برای این نقش استفاده می‌کردیم که داشتن فرزندی به این سن و سال برای او باور پذیرتر جلوه کند.

وی درباره آخرین وضعیت تولید این سریال گفت: 50 درصد از تصویربرداری، تدوین و صداگذاری کار به پایان رسیده است و طبق برنامه‌ریزی تا زمان پخش 75 درصد کار آماده نمایش شود. این تهیه‌کننده یادآور شد: ناهید مسلمی و فرحناز منافی ظاهر نیز بتازگی به سریال پیوسته‌اند و این بازیگران به ترتیب نقش‌های ثریا همسر نعمت‌الله و سوسن خواهر نعمت‌الله را برعهده دارند. جمشید مشایخی نقش نعمت‌الله و بهرام ابراهیمی هم نقش حمید برادر محسن را بازی می‌کنند.

سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی فیروزه قشقایی در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود و قرار است ا از ابتدای آذر در جدول پخش این شبکه قرار گیرد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها