عبدالحمید قدیریان که از دیرباز در گروه کاری شهریار بحرانی قرار داشته است از نگارش سریال زندگی «امام موسی کاظم(ع)» توسط این فیلمساز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۰۲۴
زندگی «امام موسی کاظم(ع)» سریال می‌شود

عبدالحمید قدیریان با بیان اینکه همزمان با نگارش قسمت دوم "ملک سلیمان"، شهریار بحرانی سرگرم نوشتن یک سریال هم شده است گفت: شهریار بحرانی مدتی است که درگیر نگارش سریالی با مضمون زندگی امام هفتم با عنوان "امام کریم" شده است. ایشان در این سریال بخشهایی از زندگی امام موسی کاظم(ع) را روایت می کند.
قدیریان با بیان اینکه خودش در تیم نگارش این سریال حضور ندارد ادامه داد: درگیری ام در نگارش "ملک سلیمان2" باعث شد در سریال امام موسی کاظم(ع) حضور نداشته باشم.


این نویسنده درباره اوضاع تولید "ملک سلیمان2" و اینکه این فیلم زودتر به تولید میرسد یا سریال امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: از خدا باید پرسید که کدام کار زودتر به نتیجه می رسد. مشکل اصلی اغلب ما انسان‌ها این است که خواست خدا را در محاسبات درنظر نمی گیریم در صورتی که اگر کار را به خدا واگذار کنیم نتیجه ای به مراتب بهتر خواهیم گرفت.


عبدالحمید قدیریان ادامه داد: کیفیت فیلمنامه "ملک سلیمان2" به طرز حیرت انگیزی با اوضاع و احوال کنونی جامعه ما انطباق دارد. از شرایط منطقه ای گرفته تا شرایط اقتصادی-اجتماعی دارای اشاراتی در فیلمنامه هستند.


قدیریان در پاسخ به اینکه آیا قصد ندارد تا قطعی شدن وضعیت تولید "ملک سلیمان2" کار دیگری را بنویسد بیان کرد: فضای سینمایی قسمت دوم "ملک سلیمان" آن قدر وسیع، ریشه دار و منطبق بر مسائل روز است که دلم نمی آید همزمان با آن کار دیگری را دست بگیرم. شاخص ترین ویژگی هم همان انطباق داستان سلیمان نبی با شرایط کنونی است. (میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها