روزنامه جوان در یادداشتی انتقادی نوشت: برنامه «بعضی‌ها» با دعوت از مسعود ده‌نمکی، کارگردان مجموعه «معراجی‌ها» سعی در تخریب وی به عنوان هنرمندی که در میان مردم به عنوان چهره‌ای متعهد شناخته می‌شود، داشت.
کد خبر: ۷۲۸۶۳۲
انتقاد روزنامه جوان از تخریب «ده نمکی» در شبکه 3

در ادامه این یادداشت آمده است:

حسادت افراد مختلف نسبت به مسعود ده‌نمکی و اینکه کار‌های پر مخاطب وی معمولاً از سوی جریان شبه‌روشنفکری سینمای ایران طرد شده و سعی می‌شود حتی‌الامکان وی را از جمع سینمایی‌ها جدا کنند، به داستانی تکراری تبدیل شده است.

جالب اینجا است که به رغم بایکوت فیلم‌های ده‌نمکی توسط این نوع جریان‌ها، هر زمان که وی فیلمی را به روی پرده برده سینمای آن سال را از ورشکستگی نجات داده است. ده‌نمکی تا همین چند روز پیش عنوان کارگردان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را داشت پس حداقل در حوزه کاری خود نه تنها فردی قابل احترام است بلکه به دلیل تأثیرگذاری که در جریان سینمای ایران دارد، از جایگاه خاصی نیز برخوردار است.

نقد کارهای وی به عنوان کارگردان نیز باید در برنامه‌ای تخصصی و به دور از تعصبات شبه روشنفکری باشد، چیزی که در برنامه «بعضی‌ها» اصلا وجود نداشت و مجری برنامه تمام تلاش خود را کرد تا از آنتن شبکه سوم سیما برای تخریب چهره ده‌نمکی استفاده کند که در آخر به نظر هم نمی‌رسید چندان موفق بوده باشد. (روزنامه جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها