سینماگران باید از جبهه مقاومت حمایت کنند

مهران غفوریان: من حزب‌اللهی هستم

برزو ارجمند در پیگیری های مصرانه خود پرده از سو استفاده یک گروه از نام وی و دو بازیگر دیگر به اسم تولید یک سریال ویدیویی برداشته است.
کد خبر: ۷۲۸۵۵۸
برزو ارجمند: به اسم من و مهران غفوریان تست بازیگری می گیرند!

او که به طور اتفاقی متوجه خبر تولید این سریال شده، در تماس با دفتر تولید آن با برخوردهای جالبی مواجه شده است.

برزو ارجمند در تشریح این ماجرا گفت: دو روز پیش از طریق دوستی متوجه شدم که سریالی در کرج در حال تولید است که در آن از بازیگران تست می گیرند. غیرقابل باور آن که سازندگان آن اعلام کرده اند بازیگران اصلی این سریال برزو ارجمند، مهران غفوریان و علی صادقی هستند. از طریق آن دوست شماره دفتر را گرفتم و بدون اینکه خودم را معرفی کنم طی تماسی گفتم می خواهم برای تست بازیگری بیایم. آدرس را گرفتم و با مهران غفوریان و علی صادقی تماس گرفتم که آنها هم از این ماجرا شوکه شدند و اظهار بی اطلاعی کردند. دوباره با آن دفتر تماس گرفتم، برای اینکه مطمئن شوم درباره گروه بازیگران سوال کردم که در کمال تعجب حضور من، مهران و علی صادقی را تایید کردند! من که این سماجت و وقاحت را دیدم، خودم را معرفی کردم. فردی که پشت خط بود، خیلی زود جا خورد و جواب داد حتماً اشتباهی شده است. بدون هیچ عذرخواهی اعلام کردند شما جزو کاندیداهای ما بودید. گفتم می خواهم با تهیه کننده شما صحبت کنم. فرد دیگری گوشی را گرفته و گفت حتماً اشتباه شده است، شما جزو کاندیداهای ما برای این سریال هستید. جالب اینکه ما کاندیدا هستیم و خودمان بی اطلاع!

بازیگر سریال «معراجی ها» ادامه داد: من پرسیدم سریال شما برای تلویزیون است؟! گفتند نه برای شبکه نمایش خانگی!؟ ارجمند گفت: درخواست شماره پروانه ساخت سریال را کردم، گفتند بزودی قرار است جلسه ای برای کار ما تشکیل و پروانه صادر شود. گفتم پس شما درخواست پروانه به وزارت ارشاد داده اید. گفتند بله سریالی به اسم «گلابی»، با دوستان ارشاد تماس گرفتم که آنان هم اظهار بی اطلاعی کردند.

/Media/Image/1393/07/16/635483630385246850.jpg

او افزود: من شماره تماس و آدرس دفتر را در اختیار وزارت ارشاد گذاشتم و آنان اعلام کردند حتماً بازرس وزارت ارشاد اسلامی این ماجرا را پیگیری خواهد کرد.

این بازیگر گفت: من از طریق «بانی فیلم» اعلام می کنم دفتری که با اسم من، مهران غفوریان و علی صادقی در شهر کرج مشغول به گرفتن تست از بازیگران است مورد تایید ما نیست و هرگز در جریان تولید چنین کاری نیستیم. متأسفم که برخی با سواستفاده از نام دیگران، از تعدادی نوجوان و جوان علاقه مند به بازیگری تست می گیرند و از این راه نادرست منفعت طلبی می کنند. ما با هیچ دفتر فیلمسازی در کرج مذاکره ای نداشته ایم و حضور در آن سریال (گلابی) را به شدت تکذیب می کنیم. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
با عرض سلام بنظر من باید در همه شهرا تست بازیگری گرفته شود از علاقمندان بازیگری حالا هر شهری حال چه مهران غفوریان چه توسط شخص عادی باشد. من كه خودم به بازیگری علاقه دارم ولی اینجا امكانات و كلاس چندانی وجود ندارد موفق باشید خدا نگهدار
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها