با اضافه شدن بازیگران جدید، بیست­وهفتمین سریال سیروس مقدم در بیست­ و هفتمین سال فعالیت­ش در تلویزیون، هفته آینده در تهران کلید می­خورد.
کد خبر: ۷۲۷۳۹۷
کامران تفتی و پرویز پورحسینی به «میکاییل» می‌پیوندند

الهام غفوری (تهیه­ کننده پروژه) اعلام کرد: «میکائیل» اوایل هفته آینده در تهران، جلوی دوربین می­رود و گروه، پس از 15 جلسه تصویربرداری، عازم بندرعباس و قشم خواهند شد تا کار را در آن مناطق، به مدت 3 ماه، ادامه دهند.

http://sabanewspaper.com/admin/_files/Parviz%20Porhosseini.jpg

غفوری با بیان این­که سریال «میکائیل» قرار بود سال گذشته به تولید برسد، اضافه کرد: به دلیل از دست دادن شرایط جوی مناسب در سال گذشته، زمان ایده­آل مد نظرمان را از دست دادیم و کار تولید سریال، به امسال رسید.
وی در مورد بازیگران جدید پروژه، گفت: پرویز پورحسینی، کامران تفتی، امیر حمیدزاده و متین ستوده به جمع کامبیز دیرباز و بهنوش طباطبایی، اضافه شدند. ظرف 48 ساعت آینده 2 بازیگر مرد دیگر نیز، به تیم بازیگری اضافه خواهند شد.
داستان «میکائیل» پلیسی­/ امنیتی ­ست و سعید نعمت الله، آن را به نگارش درآورده است. این سریال، درباره یک پلیس است که تصمیم می­گیرد با فسادهای موجود در شهر مبارزه کند و ماجراهای یک کلانتری و مراجعات مردم به آن، نمایش داده می‌شود.
این مجموعه ­تلویزیونی با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در 26 قسمت، تولید می­شود و بیست­ و هفتمین سریال سیروس مقدم، کارگردان 60 ساله آبادانی، به حساب می­آید.
http://www.persianv.com/entekhabat/khabar/166015_755.jpg
سایر عواملی که در این پروژه، هم­کاری دارند؛ عبارتند از: امیر معقولی (مدیر تصویربرداری)، آرزو غفوری (طراح صحنه و لباس)، مجید اسکندری (طراح چهره­پردازی)، هادی افشار (صدابردار)، محمود اتحادی (مدیر تولید)، فهیمه کمالی (مدیر برنامه­ریزی)، محمد بدرلو (دستیار اول کارگردان)، شهاب احمدلو (عکاس)، آرش صالحی (مدیر تدارکات) و مجتبی احمدی (روابط عمومی).
گفتنی است سعید نعمت­الله (نویسنده پروژه) پیش از این، اعلام کرده بود: این روزها، حال قلبی مساعدی ندارم و شاید نتوانم فیلم­نامه را تمام کنم و کس دیگری، این کار را ادامه دهد. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها